قرص لاغری گلوریا | فواید، عوارض و نحوه مصرف

۰ نظر - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳

شاید برایتان سوال پیش بیاد که قرص گلوریا چیست؟ قرص لاغری گلوریا، قرص چربی سوزی است که میل و اشتهای شمارا به غذا کم میکند، قرص گلوریا چربی های اضافی بدنتان را از هم متلاشی و آن را تبدیل به انرژی میکند، در ادامه این مقاله از مجله مهسا آنلاین  می پردازیم انواع قرص های لاغری گلوریا،فواید و عوارض این کپسول لاغری، نحوه مصرف آن و چگونگی تشخیص نسخه فیک یا اصل آن و هر آنچه در رابطه با قرص لاغری گلوریا که باید بدانیم:

بسیاری از افراد جهان میخواهند که یک بدن خوب، زیبا و بدون چربی اضافه داشته باشند که این کار مدت زمان زیادی طول میکشد تا اتفاق بیافتد،اما قرص لاغری گلوریا این کار  سخت و زمان بر را برای شما آسان و کوتاه مدت کرد!

قرص لاغری گلوریا

اجزایه تشکیل دهنده قرص گلوریا

قرص لاغری گلوریا ساخت کشور اسپانیا و از گیاه هندی به نام لوتوس، گیاه مردابی آلیسما انگلیس، عصاره ریشه بهار نارنج، عصاره کاسیا یونانی، گرده موم زنبور عسل، گیاه هل باد و گیاه بابا آدم تشکیل شده است که حدودا 10 تا 15 کیلو وزن شمارا کاهش میدهد، اما این مقدار بستگی به ساختار بدنی شما نیز دارد.

انواع قرص لاغری گلوریا:

شرکت سازنده قرص گلوریا در اسپانیا تنها به 4 کمپانی، مجوز ساخت این قرص را داده است، ترکیبات هر 4 تا یکی هست فقط قدرت عملکرد آنها با همدیگر فرق میکند، قیمت تقریبا یکسانی هم با یکدیگر دارند.

1.    قرص گلوریا با درب بنفش


این نوع عملکرد ضعیف تری نسبت به مدل درب سفید دارد.


2.    کپسول گلوریا با درب طلایی


این نوع ضعیف ترین عملکرد نسبت به بقیه دارد.


3.    قرص لاغری گلوریا با درب سفید


این نوع قوی ترین عملکرد نسبت به بقیه دارد.


4.    قرص گلوریا با درب مشکی


این نوع تقریبا عملکرد ضعیف تری نسبت به بقیه نیز دارد و باید با آب فراوان میل شود.

فواید و عوارض قرص گلوریا

هر قرص لاغری علاوه بر فواید، عوارضی هم به جای میگذارد، در این قسمت به شما خواهیم گفت که فواید و عوارض کپسول گلوریا شامل چه چیزهایی است.


فواید قرص گلوریا:


1.    کم کردن اشتها کاذب برای کسانی که اضافه وزن دارند
2.    کاهش چربی دور شکم، پهلو و ران
3.    از بین بردن توده های چربی ذخیره شده در بدن
4.    پایین آوردن کلسترول خون
5.    افزایش سطح انرژی بدن برای از بین بردن استپ وزنی و از بین رفتن چربی های کهنه
6.    کاهش وزن بین 10 تا 15 کیلو گرم
7.    جلوگیری از شل شدن و افتادگی پوست
8.    حفظ شادی و طراوت پوست

عوارض کپسول گلوریا:


1.    تشنگی نسبتا بیشتراز قبل( به دلیل خارج شدن چربی های کهنه از طریق ادرار)
2.    احساس بی قراری و استرس
3.    اختلال در خواب(به دلیل بالا رفتن سطح انرژی)
4.    ریزش مو
5.    افت و کاهش فشار خون
6.    مشکلات گوارشی
7.    احساس بی حوصلگی، بی حالی و ضعف
8.    عوض شدن خلق و خوی و اعصاب ضعیف

جلوگیری ازعوارض ناشی قرص لاغری گلوریا

قبل از مصرف نه فقط قرص گلوریا بلکه هر قرصی، حتما با پزشک مشورت کنید تا با خیال راحت میل کنید و شما با نوشیدن آب به مقدار زیاد، میتوانید از عوارض ناشی قرص لاغری گلوریا جلوگیری کنید.

راهکار برای تشخیص نسخه فیک با اصل کپسول گلوریا

ابتدا وارد سایت گلوریا اسپانیا (Spaingloria-co.com) میشوید، بعد از وارد شدن به سایت، سه خط بالا سمت راست سایت را بزنید، گزینه آخر برای استعلام قرص گلوریا است و این کد ریجستری که در زیر درب قوطی قرص لاغری گلوریا نوشته شده است را وارد کنید و با توجه به پیامی که میدهد میتوان فهمید که قرص گلوریا شما فیک یا اصل است.
•    رنگ زرد: این سریال قرص لاغری گلوریا قبلا استفاده شده است.
•    رنگ قرمز: این قرص گلوریا تقلبی است و شماره سریال تایید نشده است.
•    رنگ سبز: این محصول اصل و تایید شده است.

"قرص لاغری گلوریا یکی از بهترین قرص ها البته با نظارت پزشکی و مصرف اصولی برای افرادی که چاق و اضافه وزن دارند"

نحوه مصرف قرص لاغری گلوریا

توصیه ما به شما اینه که بهتر است با پزشک مشورت کنید، اما استفاده اصولی کپسول گلوریا ناشتا صبح است ولی اگر به هر دلیلی اشتها شما کم نشد میتوانید 3 الی 4 ساعت بعد از مصرف قرص اول یکی دیگر نیز میل کنید، البته این هم اضافه کنیم که دوز مصرفی بستگی به نوع قرص دارد.حتما آب زیاد بنوشید تا از عوارض قرص لاغری گلوریا جلوگیری کنید، هر وعده غذایی که میخواهید میل کنید قبلش دو لیوان آب بنوشید و اگر در طول شبانه روز به مقدار کافی آب ننوشید عملکرد نامناسبی به جای میگذارد.

قرص گلوریا مناسب چه افرادی نمی باشد

قرص لاغری گلوریا برای زنان باردار و شیرده غیر مجاز است، زیرا سلامت جنین را به خطر می اندازد و کپسول گلوریا برای افراد زیر 18 سال هم توصیه نمیشود، مگر زیر نظر پزشک باشد.افرادی که به بیماری دیابت، مغز و اعصاب هم مبتلا هستند استفاده از این دارو برایشان ممنوع است. 

نتیجه گیری
قرص لاغری گلوریا یکی از بهترین قرص های لاغری برای افراد است، اما بهتراست که مصرف قرص های لاغری را گزینه آخر بزارید و اول سعی کنید با ورزش و رژیم غذایی به وزن ایده آل خود برسید، که ما به شما پکیج رژیم مهسا آنلاین  را پیشنهاد میکنیم که به سرعت میتونید لاغر شوید زیر نظر مستقیم مربی رژیم غذایی،  و اما شما حتما برای مصرف با مربی یا با مشاور پزشک، قرص گلوریا را مصرف کنید که عوارض احتمالی را کاهش دهید.
حتما نظرات و تجربه خود را از کپسول گلوریا  در باکس نظرات بنویسید جهت تکمیل شدن مقاله، با تشکر از شما.

ارسال نظر