قرص لاغری اسلیم کوئیک

۲ نظر - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹

امروزه قرص های لاغری بسیار زیادی وارد بازار شده است که به تناسب اندام شما کمک کنند، اما ممکن است شما در مصرف برخی از این قرص ها به مشکلات و بیماری های بزرگی بربخورید ولی بخشی از این قرص های لاغری کاملا گیاهی هستند که هم به لاغری شما کمک و از سلامتی شما محافظت می کنند.یکی از این قرص های چربی سوز گیاهی قرص اسلیم کوئیک است که برای لاغری کاملا سالم ساخته شده است.در ادامه از این مجله مهسا آنلاین ما به معرفی قرص اسلیم کوئیک  می پردازیم.

قرص لاغری اسلیم کوئیک

معرفی قرص اسلیم کوئیک برای لاغری

قرص لاغری اسلیم کوئیک، یک قرص کاملا گیاهی است که کمک زیادی به چربی سوزی شما می کند.این قرص لاغری از ترکیب چهار غول چربی سوزی تشکیل شده است که شامل عصاره خشک برگ چای سبز، بذر کرفس، بذر شوید و زردچوبه می باشد و خیلی راحت می تواند چربی های مقاوم را از بین ببرد و شما را به تناسب اندام مورد نظرتان دعوت کند.

تاریخچه قرص اسلیم کوِئیک

قرص لاغری اسلیم کوئیک ساخت کشور عزیزمان ایران است و در شرکت گل دارو از سال حدودا 1376 تولید می شود.شرکت گل دارو یکی از شرکت های موفق در زمینه ساخت دارو های گیاهی است، این شرکت در سال 1372 شروع به فعالیت کرده و در سال 1376 موفق به ثبت دارو و قرص های لاغری گیاهی شده است و تا به امروز پا بر جاست.

قرص اسلیم کوئیک چگونه باعث لاغری می شود؟

قرص لاغری اسلیم کوئیک مناسب افرادی است که می خواهند یک کاهش وزن چشمگیری داشته باشند و پیشنهاد ما به شما این است که حتما ورزش و تغذیه مناسب را در کنار مصرف این قرص لاغری رعایت کنید تا نتیجه بهتری ببینید.قرص اسلیم کوئیک به دلیل ترکیبات چربی سوزی که دارد می تواند چربی های ذخیره شده در قسمت های شکم و پهلو را آب کند و علاوه بر آن مصرف این قرص اشتها شما را به شدت کاهش می دهد و از پرخوری، مصرف شیرینیجات و... جلوگیری می کند.مصرف قرص لاغری اسلیم کوئیک فشار خون شما را پایین می آورد و سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد که همین عوامل باعث لاغری و تناسب اندام شما می شود.

نظرات همراهان مهسا آنلاین

میرزایی فرد
۱۴۰۲/۱۰/۲۳

سلام از کجا میشه تهیه کرد

مهساآنلاین : از داروخانه های شبانه روزی و بزرگ.


فرزانه ایمانی
۱۴۰۲/۱۰/۲۳

سلام وقت بخیر ببخشید از این قرص در دوران شیر دهی میتوان استفاده کرد؟

مهساآنلاین : بیشتر دارو ها رو نمی توانید دوران شیر دهی استفاده کنید و قبل از استفاده از هر دارو حتما با پزشک خود مشورت کنید.


ارسال نظر