چه روش هایی برای لاغری صورت مناسب است؟

۰ نظر - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰

هر فردی چهره و صورت مخصوص به خود دارد و هر صورت ویژگی متفاوتی با دیگری دارد بعضی از افراد دارای صورتی با زاویه هستند و بعضی صورتی گرد دارند، در این بین بعضی افراد وجود دارند که میزان چربی بیشتری در قسمت غبغب و گونه صورت خود دارند که این موضوع  باعث می شود تا افراد از چهره خود ناراضی باشند و به دنبال راه های مختلف برای از بین بردن چربی های صورت خود بروند.  چربی اضافه موجود در صورت می تواند موجب ازار افراد شود، اما جای نگرانی نیست؛ زیرا شما می توانید با استفاده از چند روش ساده و رعایت برخی نکات در طول روز صورت خود را لاغر کنید. شاید برایتان سوال پیش بیاید که اصلا چه روش هایی برای لاغری صورت وجود دارد و آیا می توان با مصرف برخی مواد غذایی چربی های صورت خود را از بین برد که ما در این مقاله از مهسا آنلاین به پاسخ این سوالات می پردازیم.

دلیل دخیره شدن چربی در صورت افراد چیست؟

ذخیره شدن چربی در صورت افراد به عوامل زیادی بستگی دارد و ممکن است این عوامل برای هر فرد متفاوت باشد. در برخی از افراد ساختار بدنیشان باعث ذخیره شدن چربی در صورتشان می شود و در برخی دیگر دارو هایی که  مصرف می کند سبب انباشته شدن چربی ها در ناحیه صورتشان می شود، اما با این حال یک سری علل کلی وجود دارد که باعث می شود تا افراد صورتی چاق داشته باشند. این عوامل شامل موارد زیر می باشد:


•    ژنتیک
•    تغییرات هورمونی
•    سن وسال
•    جنسیت
•    استخوان بندی و فرم صورت

مصرف چه غذا هایی مانع لاغر شدن صورت ما می شود؟

به صورت کلی هیچ ماده غذایی خاصی وجود ندارد که باعث چاقی ناحیه ای خاصی از بدن به ویژه صورت شود، اما باید به این نکته اشاره کرد مصرف غذا های چرب و پر کالری به مرور زمان باعث می شود تا چربی های مصرف شده در سراسر بدن ذخیره شود؛ البته باید گفت که بدن هر فرد سازو کار مخصوص به خود دارد به همین دلیل ممکن است چربی های مصرفی در نواحی مشخصی ذخیره شود پس امکان دارد شما با مصرف بی رویه غذا های چرب و مضر موجب چاقی صورت و گردن خود شوید.

چرا افراد به دنبال لاغر کردن صورت خود هستند؟

با تحقیقات انجام شده امروزه بسیاری از مردان و زنان به دنبال صورت استخوانی هستند؛ زیرا معتقدند که صورت هایی که استخوانی و زاویه دار هستند جذاب ترند و می تواند باعث این شود تا افراد احساس زیبایی بیشتری داشته باشند و اعتماد به نفس آنها افزایش پیدا کند. به همین دلیل خیلی از افراد به سراغ عمل های جراحی خطرناک می روند تا فک و صورت خود را استخوانی تر کنند.

آیا می توان فقط چربی های صورت را از بین برد؟

برای از بین بردن چربی های اضافه در هر ناحیه ای از بدن حرکات و روش های مخصوص وجود دارد و این روش ها و حرکات قطعا در لاغری آن نواحی تاثیر خواهند داشت، اما باید بدانید که با توجه به بررسی محققان افرادی که سعی می کنند تا چربی های اضافه سراسر بدن خود را از بین ببرند، نتیجه بهتری نسبت به دیگر افراد داشتند؛ این موضوع به خاطر است که سلول های چربی در سراسر بدنمان وجود دارد و اگر ما سعی کنیم تا فقط بخشی از این چربی ها را از بین ببریم بقیه سلول های چربی بدنمان جایگزین آنها می شوند به همین دلیل بهتر است تا سعی کنیم  تمامی چربی های بدنمان را از تجزیه کنیم و از بین ببریم تا دیگر چربی های اضافه در بدنمان جایگزین نشود.

ارسال نظر