کاهش وزن با قرص لاغری کربوفایت

۰ نظر - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴

امروزه قرص های لاغری گیاهی زیادی در بازار وجود دارد که از مواد طبیعی تشکیل شده اند و می توانند شما را در کوتاه مدت به تناسب اندام برساند. یکی از برترین قرص های در زمینه لاغری کپسول کربوفایت است که از مواد مغذی طبیعی تشکیل شده است و یکی از بی خطرترین قرص ها برای کاهش وزن نیز به شمار می رود. قرص لاغری کربوفایت علاوه بر تاثیر باور نکردنی که بر روی لاغری دارد، خواص بسیاری نیز برای سلامتی بدن دارد که ما در این مقاله از مهسا آنلاین به آن می پردازیم.

قرص لاغری کربوفایت

قرص کربوفایت چیست؟

قرص لاغری کربوفایت قرصی از که از عصاره لوبیا سفید به دست می آید و به عنوان یک مکمل بی خطر و ایمن استفاده می شود. عصاره خارج شده از لوبیای سفید که با آن کپسول کربوفایت را تهیه می کنند گلیکوپروتئین نام دارد. گلیکوپروتئین باعث می شود تا آنزیمی که در روده، کربوهیدرات را تجزیه می کند کم کار شود. در نتیجه از جذب کربوهیدرات های پیچیده جلوگیری می شود که به این عمل کربوبلاکینگ نیز گفته می شود.

کربوبلاکر و کربوبلاکینگ به چه معناست؟

همانطور که گفته شد گلیکوپروتئین با کاهش عملکرد آنزیمی به نام آلفا آمیلاز در روده سبب کاهش جذب کربوهیدرات در بدن می شود. به این گونه از مواد کربوبلاکر گفته می شود. کربوبلاکر ها با کاهش جذب کربوهیدرات مصرفی موجب این می شوند تا افرادی که میزان کربوهیدرات زیادی در طول روز مصرف می کنند و نمی توانند به راحتی آن را ترک کنند میزان کمتری کربوهیدرات در بدنشان ذخیره شود، به این عمل در بدن کربوبلاکینگ نیز گفته می شود.

کپسول کربوفایت چگونه باعث لاغری می شود؟

قرص لاغری کربوفایت تاثیر زیادی بر روی کاهش وزن دارد و می تواند حتی با مصرف میزان زیادی کربوهیدرات به لاغری و کاهش وزن کمک کند. برخی از کاربرد های کپسول کربوفایت در لاغری شامل موارد زیر می شود:

•    کاهش میزان کربوهیدرات جذب شده
•    جلوگیری از ذخیره قند در بدن به عنوان چربی
•    کاهش اشتها و از بین بردن احساس گرسنگی
•    کمک به رژیم های غذایی

کاهش میزان کربوهیدرات جذب شده

 

قرص لاغری کربوفایت با جلوگیری از جذب بیش از حد کربوهیدرات های پیچیده می تواند نقش بسیار زیادی در کاهش وزن و لاغری داشته باشد.

 

جلوگیری از ذخیره قند در بدن به عنوان چربی

 

کپسول کربوفایت با جذب قند های اضافه و جلوگیری از دخیره آنها در بدن به عنوان چربی ها، به لاغری بدن بسیار کمک می کند. این عمل باعث می شود تا انسولین اضافه در بدن تولید نشود و قند خود افزایش پیدا نکند.

 

کاهش اشتها و از بین بردن احساس گرسنگی

 

قرص کربوفایت با تنظیم میزان انسولین ترشح شده در بدن می تواند باعث شود تا افراد کمتر احساس گرسنگی پیدا کنند و میزان اشتها کمتری در طول روز داشته باشند. 

 

کمک به رژیم های غذایی

 

کپسول لاغری کربوفایت می تواند به افرادی که از رژیم های غذایی استفاده می کنند نیز کمک کند؛ زیرا افرادی از رژیم های پر کربوهیدراتی استفاده می کنند باید میزان زیادی ورزش کنند تا به تناسب اندام برسند اما این قرص با محدود کردن میزان کالری دریافتی از کربوهیدرات ها کمکی شایان به کاهش وزن و لاغری افراد برساند.

ارسال نظر