چربی سوزی و لاغری شکم پهلو در شب

۳ نظر - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶

اضافه وزن و چاقی یکی از مشکلاتی هست که بیشتر افراد جامعه یا بهتره بگوییم بیشتر انسان های جهان با این مشکل مواجه هستن.افرادی که اضافه وزن دارند و میخواهند زودتر به وزن ایده آل شان برسند, ما به آنها روش های لاغری شکم در شب را پیشنهاد میکنیم, البته در کنارشم غذای سالم و ورزش فراموش نشود. در مقاله از مجله مهسا آنلاین بهترین روش ها برای چربی سوزی شکم و پهلو در خواب را به شما اراِئه میدهیم.

کاهش وزن و لاغری در شب

دانستنی: بیش از دو میلیارد نفر یا به عبارتی یک سوم از جمعیت جهان با مشکل اضافه وزن و چاقی روبه رو هستند و این عدد متاسفانه روز به روز روبه افزایش است.

چند راهکار برای لاغری شکم در شب

•    در مکان های کم نور, تاریک و خنک بخوابید زیرا طبق تحقیقات چربی سوزی را 42% و سوخت ساز بدن را تا 10% افزایش میدهد.
•    از مواد غذایی با پروتئین بالا در طول شبانه روز استفاده کنید زیرا به شما احساس سیری میدهد و سوخت ساز بدن را افزایش میدهد و به ساخت عضله در بدنتان کمک میکند.
•    مصرف  کافئین  چربی سوزی شکم و پهلو در خواب و در روز افزایش میدهد اما باعث اختلال در خواب میشود.

"لاغری شکم در شب آسان ترین و بی دردسرترین روش برای کاهش وزن است"

نوشیدنی های مفید قبل خواب, برای لاغری شکم در شب

•    شیر
•    کفیر
•    آب انگور

خوردن برخی از نوشیدنی و مواد خوراکی قبل از خواب به کاهش وزن در خواب به شما کمک بسیاری میکند.

شیر

خوردن یک لیوان شیر قبل از خواب به دلیل داشتن مقدار مناسبی کلسیم  وتریپتوفان کیفیت خوابتان را افزایش میدهد و باعث احساس سیری در طول روز میشود.پس شیر به کاهش وزن در خواب کمک میکند.

آب انگور

آب انگور به دلیل داشتن  رسورال ترول آنتی اکسیدان  که کاربرد آن تبدیل چربی های سفید رنگی که کالری را در خود ذخیره میکنند را تبدیل به چربی های تیره میکند که کالری را از بین میبرد.در نتیجه اب انگور باعث چربی سوزی شکم و پهلو در خواب میشود.

کفیر

کفیر یا همان شیر تخمیر شده ای است که  پروتئین بسیار بالایی دارد. این  پروتئین ها باکتری های خوب روده را افزایش میدهد و به همین دلیل به گوارش بهتر غذا کم، کیفیت خواب و ورزش را افزایش میدهد که باعث لاغری شکم در شب میشود.

خشکبارهای مفید برای کاهش وزن در خواب

گردو و بادام دو خوراکی لاغرکننده و مقوی که حدود 6 گرم پروتئین و 1 گرم کربوهیدرات دارد. گردو و بادام دارایه کلسیم, ویتامین  ,Dپروتئن, سلنیوم, منیزیوم و سایر مواد مغذی سالم نیز در خود دارند و خوردن یک عدد گردو و 10عدد بادام قبل از خواب هم باعث سیری در طول روز و هم چربی سوزی شکم و پهلو در شب میشود.

دمنوش های مناسب برای لاغری شکم در شب

•    دمنوش چای سبز
•    دمنوش زنجبیل
•    دمنوش دارچین
•    دمنوش بابونه
•    چای ماچا

دمنوش  یکی از موثرترین راه ها برای کاهش وزن در خواب است اما مصرف بی رویه و غیر پزشکی باعث در خطر انداختن سلامت شما میشود.

دمنوش چای سبز

این دمنوش آنتی اکسیدان بالایی دارد که باعث چربی سوزی شکم و پهلو در شب میشود اما اگر بخواهید نتیجه خیلی بهتری ببینید باید حداقل 6 مرتبه در روز مصرف کنید.اگر میخواهید چربی سوزی خود را خیلی افزایش دهید, فقط کافیست آن را با زنجبیل ترکیب کنید.این دمنوش برای کاهش وزن در خواب عالیست و طبع آن سرد است.

دمنوش زنجبیل

برای درست کردن این دمنوش ابتدا باید زنجبیل های تازه را ریز خرد کنید و آنهارا بزارید تا خشک شوند, بعد در چایی یا غذا بریزید تا سوخت و ساز بدن را افزایش دهد و اشتها کاذب شمارا برطرف کند.این دمنوش برای لاغری شکم در شب تاثیر گذار است و طبع آن گرم است. 

دمنوش دارچین

این دمنوش همانند دمنوش زنجبیل طبع گرم است اما کارایی متفاوتی دارد, دمنوش دارچین قند خون را کنترل میکند و از افت یا افزایش گلوکز بدن تمایل فرد را نسبت به غذا کم میکند, که باعث افزایش چربی سوزی شکم و پهلو در شب و حتی در طول روز میشود.

دمنوش بابونه

اصلی ترین خواص این دمنوش آرامش بخش بودن آن است و باعث افزایش گیلیسین در بدن میشود, گیلیسین نوعی انتقال دهنده عصبی است که عصب هارا آرام میکند و اینکار باعث افزایش کیفیت خواب شما و در نتیجه کاهش وزن در خواب میشود و به صورت چایی مصرف میشود اما زمین تا آسمان با نوشیدنی های کافئین دار فرق میکند.

چای ماچا

یکی از قوی ترین روش برای لاغری شکم در شب یا طول روز چای ماچا است که 10 برابر قدرت بیشتری نسبت به چای سبز دارد و به دو نوع فروخته میشد:
1.    پودر قوی یا همان کویجا که از بوته های بالای 30 سال برداشت میشوند.
2.    پودر ملایم یا همان اوسویجا که از بوته های زیر 30 سال برداشت میشوند.

نتیجه گیری

اگر به دنبال تناسب اندام و لاغری شکم در شب و چربی سوزی شکم و پهلو در خواب هستین این دمنوش ها و مواد غذایی برای شما مناسب است، اما حتما ورزش و رژیم غذایی را هم رعایت کنید و فقط بر رویه یک حرکت تمرکز نکنید، زیرا مصرف بیش از حد این دمنوش ها به سلامتی شما اسیب میزند، پس برای رسیدن سریع به هدف و تناسب اندام هر سه را رعایت کنید. امیدواریم این مقاله از سایت مهسا آنلاین که برای شما تهیه کردیم باب میلتان باشد و شما را به هدفتان رسانده باشد. برای تکمیل تر شدن مقاله نظرات خود را در باکس نظرات بنویسید.

نظرات همراهان مهسا آنلاین

بهار بهاروند
۱۴۰۲/۰۷/۱۳

دلم میخواد شکم و پهلوم آب بشه

مهساآنلاین :


پریسا عرشی
۱۴۰۲/۰۷/۱۲

بسیار عالی بودممنون .

مهساآنلاین :


محبوبه عباس زاده
۱۴۰۲/۰۷/۰۸

مطلب کامل و عالی بود ممنون از گروه مهساآنلاین

مهساآنلاین :


ارسال نظر