قرص لاغری زوبوکس چگونه باعث کاهش وزن می شود؟

۰ نظر - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸

 قرص های لاغری یکی از روش هایی است که افراد امروزه برای از بین بردن چربی های اضافه خود استفاده می کند؛ زیرا بر این باورند که این قرص ها می توانند باعث از بین بردن اشتها و لاغری در کوتاه مدت بشوند. یکی از محبوب ترین این قرص ها قرص لاغری زوبوکس است که علاوه بر تاثیری آن بر روی کاهش وزن،  فواید بسیاری بر روی سلامتی بدن نیز دارد، اما آیا مصرف طولانی مدت قرص xobox برای لاغری مشکل ساز است و اصلا قرص زوبوکس چه تاثیراتی بر روی سلامتی ما می گذارد؟ که ما در این مقاله از مهسا آنلاین به این قرص شگفت انگیز می پردازیم.

قرص لاغری زوبوکس

قرص زوبوکس چیست؟

قرص زوبوکس قرص لاغریی است که حاوی مقدار بالایی گلوکومانان فیبری محلول است. این ماده به هنگام مصرف مقدار آب زیادی در بدن و معده را جذب کند و باعث شود که فرد احساس سیری پیدا کند و به زودی احساس گرسنگی پیدا نکند. قرص لاغری xobox برای تمامی ورزشکاران و افرادی که رژیم های سخت دارند مناسب است و می تواند در لاغری و کاهش وزن افراد موثر واقع شود.  

قرص لاغری زوبوکس از چه موادی تشکیل شده است؟

همانطور که گفته شد بیشتر ترکیبات قرص لاغری Xobox شامل گلوکومان محلول است، اما سوال اینجاست که  گلوکومان فیبر از چه چیزی بدست می آید؟ جواب این سوال گیاه جنجاک است. این گیاه بومی کشور های چین و ژاپن است که در زمان های گذشته از آن برای تامین فیبر مورد نیاز بدن استفاده می شد؛ البته لازم به ذکر است که این گیاه علاوه بر تامین فیبر مورد نیاز بدن، به دستگاه گوارش بدن نیز کمک می کند و باعث کارکرد بهتر آن در بدن نیز می شود.

قرص xobox چگونه باعث لاغری می شود؟

وقتی قرص لاغری زوبوکس وارد معده ما می شود گلوکومان های موجود در آن شروع به جذب آب و بزرگ تر شدن می کنند که در نتیجه باعث پر کردن معده و القای احساس سیری به مغز و بدن ما می شود، همچنین قرص لاغری xobox  از کالری کمی برخورد دار است و می تواند برای رژیم های غذایی نیز مفید باشد و به کاهش وزن و لاغری افراد کمک کند.

مزایای قرص لاغری زوبوکس برای سلامتی

قرص زوبوکس یک قرص لاغری است که برای کاهش وزن و لاغری درطولانی مدت از آن استفاده می کنند، اما جالب است بدانید که قرص لاغری زوبوکس علاوه بر لاغری می تواند برای سلامتی افراد مفید باشد و باعث بهبود عملکرد اعضای داخلی بدن نیز بشود.


برخی از مزایای قرص لاغری زوبوکس شامل موارد زیر می شود:

•    جلوگیری از جذت کربوهیدرات به صورت چربی و قند اضافه در بدن
•    تقویت سیستم ایمنی بدن
•    کمک به برقراری تعادل هورمونی
•    رفع یبوست

 جلوگیری از جذت کربوهیدرات به صورت چربی و قند اضافه در بدن

 

قرص زوبوکس به دلیل سرشار بودن از مواد مغذی و آنتی اکسیدان ها باعث می شود تا بیشتر کربوهیدرات دریافتی بدن به صورت چربی های اضافه جذب و ذخیره نشود و فقط انرژی و خواص کربوهیدرات مفید و مورد نیاز بدن ذخیره شود. 

 

  تقویت سیستم ایمنی بدن

 

تقویت سیستم ایمنی یکی دیگر از مزایای قرص لاغری زوبوکس است؛ زیرا این قرص شامل ویتامین های مفیدی است که سبب تقویت سیستم ایمنی می شود و مقاومت بدن را در برابر ویروس ها و باکتری ها افزایش می دهد.

 

  کمک به برقراری تعادل هورمونی


از بین رفتن تعادل بین هورمون ها یکی از عوامل چاقی و اضافه وزن است و می تواند باعث شود فرد نتواند وزن کم کند. قرص زوبوکس سبب می شود تا تعادل بین هورمون ها برقرار شود تا فرد مانعی در کاهش وزن و لاغری خود نداشته باشد.

 

رفع یبوست


قرص xobox  می تواند برای مشکلات گوارشی مانند یبوست نیز مفید باشد؛ زیرا این قرص به سیستم گوارشی بدن کمک می کند و می تواند دفع را راحت تر کند و از بروز مشکلاتی همچون یبوست و... جلوگیری کند.

 تاثیرات قرص زوبوکس در کاهش وزن و لاغری

قرص زوبوکس با وجود عوامل و ویژگی های زیادی می تواند به لاغری و کاهش وزن کمک کند. هر یک از این ویژگی ها به صورت جداگانه به افراد با رژیم غذایی متفاوت و همچنین افراد ورزشکار کمک می کند. این عوامل شامل موارد زیر می باشد: 

•    از بین بردن اشتها و ایجاد حس سیری
•    جذب و ذخیره کربوهیدارت ها و چربی ها به میزان کم
•    ایجاد تاخیر در گوارش
•    میزان کم کالری

از بین بردن اشتها و ایجاد حس سیری


قرص لاغری xobox بعد از مصرف می تواند اشتهای افراد تا حد زیادی کاهش دهد به دلیل اینکه ماده موجود در قرص لاغری یعنی همان( گلوکومان) باعث می شود مقدار زیادی از فضای معده پر شود و فرد کمتر احساس گرسنگی کند و در نتیجه کمتر غذا مصرف کند. 


جذب و ذخیره کربوهیدارت ها و چربی ها به میزان کم


کربوهیدرات ها و چربی ها از عواملی هستند که موجب چاقی افراد می شوند؛ زیرا میزان زیادی از این مواد در غذا ها وجود دارد و بیشتر افراد نیز در تغذیه روزانه خود از این مواد استفاده می کنند. قرص لاغری زوبوکس با کاهش میزان دریافتی و مدیریت دخیره این مواد در بدن نقشی اساسی در کاهش وزن و لاغری بدن ایفا می کند.

 

ایجاد تاخیر در گوارش


تاخیر در گوارش به این معنا است که قرص زوبوکس باعث می شود سرعت هضم غذا ها کاهش ییابد و در نتیجه تمامی مواد غذایی مصرفی به خوبی در بدن جذب شوند. این عمل به باکتری های موجود در روده این اجازه را می دهد تا بتوانند ویتامین های موجود در غذا ها را به خوبی به بدن برسانند و از بروز مشکلات برای روده و معده جلوگیری کنند.


میزان کم کالری


قرص لاغری xobox میزان کالری بسیاری کمی دارد و برای افرادی که رژیم دارند تاثیری نمی گذارد و از لحاظ علمی قرصی مناسب برای افرادی است که مجبورند از کالری کمی در طول روز استفاده کنند. 

ارسال نظر