15تا از بهترین نوشیدنی ها برای لاغری و چربی سوزی

۰ نظر - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶

امروزه نوشیدنی های زیادی در سطح جهان وجود دارد که می توانید آن ها را استفاده کنید و لذت ببرید. اما امروز برای شما 15 تا از بهترین و موثر ترین نوشیدنی ها که برای لاغری و تناسب اندام شما مناسب است را قرار داده ایم. بهترین نوشیدنی ها برای لاغری را برای شما در ادامه مثال می زنیم اما مصرف این نوشیدنی ها چه زیان هایی می تواند برای بدن داشته باشد و چه کمکی به عملکرد بدن و همچنین لاغری شما می کند را می پردازیم. نوشیدنی  چربی سوز مثل چای سبز و چای ماسالا و... در ادامه با مهسا آنلاین می پردازیم.

نوشیدنی برای لاغری

چرا نوشیدنی برای لاغری؟

قبل از اینکه به سراغ نوشیدنی های لاغری برویم باید به این سوال پاسخ دهیم که چرا باید برای لاغری از نوشیدنی استفاده کنیم؟  اما سوال اصلی اینجاست که آیا نوشیدنی های لاغری بر روی کاهش وزن شما تاثیر دارد یا خیر؟ جواب این سوالات را با تحقیقاتی که توسط دانشمندان شده است پاسخ می دهیم، این نوشیدنی ها با مخلوط چند ماده غذایی بدست می آید و هر ماده غذایی دارای آنزیم ها و مواد معدنی خاصی است. پس از این بابت که این نوشیدنی ها هیچ فایده ای برای لاغری ندارد فکر نکنید. بعضی از افراد وقت برای رفتن به باشگاه یا تمرین در خانه ندارند. پس بهترین روش لاغری برای آنها استفاده از رژیم های غذایی است و این نوشیدنی های لاغری است که در90 درصد رژیم های غذایی استفاده می شود.

15 نوشیدنی برای لاغری و چربی سوزی

در ادامه از 15 نوشیدنی که برای لاغری بسیار مناسب است و باعث رسیدن شما به وزن ایده آلتان می شود را نام برده ایم که بتوانید در انتخاب آنها دچار مشکل نشوید.


1.    چای سبز
2.    چای ماسالا
3.    آب انار 
4.    آب گریپ فروت
5.    آب کرفس
6.    سرکه سیب 
7.    عرق کاسنی
8.    آب لیمو 
9.    قهوه
10.    آب هندوانه
11.    آب کلم
12.    چای زنجبیل
13.    آب البالو
14.    چای  زیره
15.    آب 


تمام این 15 موارد برای رسیدن شما به تناسب اندام کمک بسزایی می کند اما در نظر داشته باشید که در نوشیدن زیاد این نوشیدنی ها باعث ضرر های جبران ناپذیری به بدن می شود. اما مهم ترین و بهترین نوشیدنی که می تواند در روند لاغری استفاده کنید، آب است.

خواص و مضرات نوشیدنی های لاغری

نوشیدنی های لاغری می تواند کمک بسیار زیادی در تناسب اندام شما کند اما از خواص این نوشیدنی ها تا به حال خبر داشته اید؟ می دانید که این نوشیدنی ها چه کمکی به بدن می کند؟ باید این سوال را با تمام خواصی که برای بدن به بار می آورد داد. تمام خواص این نوشیدنی های لاغری برای بدن شامل موارد زیر است:


•    کاهش اشتها
•    کمک به کلیه 
•    جلوگیری از چرب شدن کبد 
•    آرامش اعصاب و روان 
•    افزایش انرژی بدن (متابولیسم)
•    درمان یبوست
•    کمک به بیماری دیابت
•    تسکین درد قاعدگی بانوان


اما تا به حال به این فکر کردید که درصورت مصرف زیاد نوشیدنی های لاغری چه اتفاقاتی برای بدن می افتد؟ شما باید در خوردن هر چیز یک مقدار میزان داشته باشید چون در صورت مصرف زیاد آن باعث ضربه بدن می شود. تمامیه این مضرات شامل موارد زیر است:


•    اسهال و حالت تهوع 
•    درد در ناحیه معده 
•    بالا بردن سطح قند خون 
•    ابتلا شدن به دیابت نوع 2

نتیجه گیری

در پایان به این نتیجه گیری می رسیم که این نوشیدنی های لاغری کمک زیادی به روند لاغری و تناسب اندام شما می کند. اما فقط نوشیدنی ها برای چربی سوزی نیست، بلکه این نوشیدنی ها برای بدن خواص های زیادی دارد مانند کمک به کبد، دیابت، کلیه و... اما در خوردن این نوشیدنی ها حتما باید یک حد و میزانی را برای خودمان قرار دهیم. چون خوردن این نوشیدنی های لاغری ضرر های جبران ناپذیری مانند ابتلا به دیابت، رفلاکس معده و... برای بدن نیز دارد. 

ارسال نظر