سلامت و لاغری با ورزش در خانه

۰ نظر - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳

اگر در خانه گیر کرده اید و می خواهید ورزش کنید، راه های زیادی برای انجام آن وجود دارد، می‌توانید اهداف تناسب اندام خود را حفظ کنید. حتی زمانی که نمی‌توانید بیرون بروید و مانند گذشته از یک کلاس حضوری لذت ببرید. و با ورزش در خانه برای لاغری خود گام مهمی بردارید.
ورزش در خانه

ورزش در خانه به تمرین‌های بدنی و ورزش های خانگی اطلاق می‌شود که در داخل بعنوان ورزش در خانه برای لاغری انجام می‌شود، متفاوت از ورزش‌هایی که در فضای باز یا در مرکز تناسب اندام یا باشگاه انجام می‌شود.
هدف از انواع ورزش ها در خانه برای لاغری و یا یافتن بهترین ورزش ها در خانه ، به دست آوردن مزایای یک تمرین فیزیکی - بهبود قدرت، تعادل، انعطاف پذیری، استقامت و کاهش وزن احتمالی - یا بدون تجهیزات تخصصی در خلوت خانه است.
افراد بسیار ثروتمند ممکن است همراه با داشتن برنامه ورزشی در خانه، بتوانند در خانه های خود استخر یا مراکز تناسب اندام بزرگ برای تمرینات ورزشی در خانه بسازند.
افراد ممکن است به دلایل مختلف ترجیح دهند چند ورزش در خانه کنند.

برنامه ورزشی در خانه: 

حتی برای انجام بهترین ورزش ها در خانه باید به دنبال یک ورزش های خانگی تایید شده توسط پزشک یا تجویز ورزش انفرادی یا ورزش های مناسب در منزل توسط پزشکان رایج به عنوان یکی از بهترین کارهایی که یک بزرگسال می تواند برای حفظ سلامت و استقلال کلی، سرعت بهبودی پس از جراحی یا بیماری، مدیریت یک بیماری مزمن مانند بیماری انجام دهد، بسیار توصیه شده و لاغری با ورزش در خانه بسیار مفید است.
چندین مطالعه برای یافتن انواع ورزش ها در خانه برای لاغری همچنین گزارش کرده اند که برنامه های ورزشی خانگی به همان اندازه که در مراکز تناسب اندام انجام میشوند، تمرینات ورزشی در خانه موثر هستند.
مزیت های ورزش در خانه میتوان گفت که بسیاری از افراد به دلیل محدودیت‌های زمانی، محدودیت‌های مالی پیرامون عضویت در باشگاه، یا ترجیح دادن به یک محیط آشنا، ورزش در خانه برای لاغری را انتخاب کرده‌اند. 
برای مدتی طولانی، برنامه ورزشی در خانه، چه بر اساس برنامه‌های روزمره یا عمداً تعیین شده، یک برنامه عملی شناخته شده برای افرادی بوده است که به دنبال مزایای سلامت جسمی و روانی مرتبط هستند.

ورزش خانگی بدون تجهیزات:

برخی از انواع ورزش ها - به ویژه آنهایی جزو بهترین ورزش ها در خانه که برای بهبود انعطاف و تعادل در نظر گرفته شده اند - می توانند در یک کلاس یا از یک مربی شخصی ورزش های مناسب در منزل یاد بگیرند و سپس در خانه انجام دهند. 
تشک های یوگا، تای چی، کالیستنیکس و پیلاتس را می توان با حداقل فضای زمین و بدون هیچ وسیله ای به جز تشک کف (یا قاب درب برای کشش) انجام داد.
یکی دیگر از رویکردهای ورزش در خانه که نیازی به ماشین آلات یا تجهیزات تخصصی ندارد، تبدیل کارهای خانه به چند ورزش در خانه است که میتواند در بین انواع ورزش ها در خانه برای لاغری قرار گیرند.
 بالا و پایین رفتن از پله ها، جاروبرقی شدید و نه آهسته، شستن پنجره ها، حمل لباس های شسته شده از پله ها، و چمن زنی یا انجام کارهای حیاط، همگی تمرینات ورزشی در خانه و فعالیت هایی هستند جزو ورزش های مناسب در منزل اند که می توانند استقامت و قدرت عضلانی را حفظ کنند.

تجهیزات در ورزشی خانگی:

برخی از افرادی که می‌خواهند تمرین‌هایی بیشتر از وزن بدن انجام دهند و یا امتحان لاغری با ورزش در خانه ، اما فضایی برای دوچرخه ثابت یا ماشین‌های مشابه ندارند، می‌توانند مجموعه وزنه یا دمبل، طناب پرش و توپ تناسب اندام خریداری کنند. 
با این تجهیزات ساده می توان یک تمرین هوازی چالش برانگیز داشت. 
کسانی که چند ورزش در خانه مانند یوگا را برای ورزش در خانه برای لاغری استفاده می کنند، برای انواع ورزش ها در خانه برای لاغری می توانند بلوک یا تسمه بخرند تا به آنها کمک کند تا ژست ها را بپذیرند، و همچنین از صندلی ها یا پتوهایی که از قبل دارند استفاده کنند.

فواید ورزش در خانه:

•    کاهش وزن
•    کاهش استرس
•    افزایش قدرت عضلانی
•    تمرین قلبی عروقی
•    افزایش استقامت
•    افزایش یا حفظ انعطاف پذیری و دامنه حرکت در مفاصل
•    بهبود حس تعادل
•    سفت کننده و تقویت کننده کلی

مراقبت های ورزش در خانه:

•    مردان بالای 45 سال یا زنان بالای 55 سال.
•    سیگاری ها
•    افراد مبتلا به فشار خون بالا یا سطح کلسترول خون بالا.
•    افراد مبتلا به دیابت.
•    افرادی که اخیراً جراحی کرده اند.
•    افرادی که سابقه خانوادگی بیماری قلبی دارند.
•    افراد مبتلا به پوکی استخوان.

نتایج ورزش در خانه با تمرینات ورزشی در خانه، برای لاغری باید همان نتایجی باشد که از تمرینات در باشگاه یا کلاس ورزشی بدست میاید،  با جستجوی ورزش های مناسب در منزل یا انواع ورزش ها در خانه برای لاغری ، نتایج مفیدی میتواند به دست آید.
 بسته به اهداف فرد از داشتن ورزش در خانه برای لاغری ،یک برنامه ورزشی در خانه و یافتن بهترین ورزش ها در خانه است ، ان باید قوی تر باشد، انرژی بیشتری داشته باشد، استرس کمتری داشته باشد، مقداری وزن کم کند و ظرفیت قلب و ریه را بهبود بخشد.
نتایج یک برنامه ورزشی در خانه باید شامل بهبود یا بهبودی از اختلال یا آسیب خاص فرد و همچنین بهبود کلی تناسب اندام، انعطاف پذیری و قدرت باشد.

ارسال نظر