چای سبز برای لاغری+خواص و معایب این دمنوش

۱ نظر - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳

از زمانی که دکتران و همچنین دانشمندان به این نتیجه رسیدند که دمنوش های مختلف به لاغری کمک زیادی می کند. اما در حال حاضر دمنوش های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد اما بهترین دمنوش برای لاغری، چای سبز است. دمنوش برای لاغری بسیار مناسب است و علاوه بر آن، این دمنوش خواص دیگری برای بدن دارد. خواص چای سبز برای لاغری بسیار است و علاوه بر آن به تناسب اندام و رسیدن به وزن ایده آلتان را کمک می کند. در حال حاضر یکی از کشور هایی که از مصرف چای سبز برای لاغری استفاده می کنند، کشور ایران است. در ادامه به خواص چای سبز برای بدن، زمان مصرف و تمام خاصیتی که چای سبز برای لاغری دارد را به آن اشاره کردیم.

چای سبز

خواص چای سبز برای بدن 

همانطور که اشاره کردیم این چای علاوه بر اینکه بر روی لاغری شما تاثیر می گذارد باعث کمک به بدن می شود. اما این چای علاوه بر اینکه به بدن و لاغری کمک می کند، مضراته بسیار کمی دارد که ما روش هایی به شما می گوییم که این مضرات برای بدن شما را خنثی کند.


•    افزایش انرژی بدن 
•    کمک به دیابت
•    آنتی اکسیدان زیاد
•    کم کالری بدن
•    جلوگیری از فشار خون 

مضرات چای سبز برای بدن 

این چای همانطور که گفتیم مضراتی برای بدن شما دارد که می تواند باعث ضربه زدن به بدن شود. اما در نظر داشته باشید که ما برای شما چند راه بسیار مناسب را قرار دادیم تا بتوانید از این ضررها به بدن جلوگیری کنید.


•    کافئین بالا

تمام خاصیت های چای سبز برای لاغری 

این چای بهترین و پر فایده ترین دمنوشی است که به لاغری شما کمک بسزایی می کند و همچنین دلایل بسیار زیادی برای نوشیدن این چای به غیر از لاغری وجود دارد. اما باید گفت که این دمنوش به دمنوش لاغری معروف است. اما چند موارد که به چای سبز برای لاغری مربوط است شامل:


•    بالا بردن متابولیسم بدن 
•    سوختن کالری بیشتر حین ورزش
•    کاهش اشتها
•    از بین برننده چربی های شکم 
•    تمام چربی های اشباح را از بین میبرد

چه زمان چای سبز را مصرف کنیم؟

شما در زندگی روزمره بعضی از چیز ها را به صورت ارادی و بعضی چیز ها را غیر ارادی می خورید، مانند غذا و شکلات. اما در خوردن بعضی از مواد غذایی باید حواستان باشد که مقدار درست و در زمان مناسب آن را مصرف کنید. اما بهترین زمان و مقدار چای سبز برای لاغری یک لیوان در روز و در صبح بنوشید. 

نتیجه گیری

در حال حاضر چای سبز بهترین دمنوش برای لاغری است. چای سبز برای لاغری بسیار تاثیر دارد اما فقط بر روی لاغری نیست بر روی متابولیسم بدن، آنتی اکسیدان زیاد و ... تاثیر دارد. و یکی از بدی های این چای کافئین بالا است که این برای بیشتر مردم مهم نیست چون بیشتر این مشکل برای کسانی است که به کافئین حساسیت دارد. خواص چای سبز برای لاغری و همچنین مصرف چای بز برای لاغری می تواند به بدن کمک زیادی کند.

نظرات همراهان مهسا آنلاین

سلیمه عباسی
۱۴۰۲/۱۰/۲۷

نتم خ ضعیه الان نتونستم هر کاری کردم تو کلاس ماساژشرکت کنم ولی ای کاش خ زودتر از اینا با مهسا انلاین آشنا شده بودم که اگه این حور بود این چند سال باشگاه نمیرفتم تو رو خدا یه کاری کنید نت خ ضعیف

مهساآنلاین : ممنون از حسن نظرت دوست خوبم کلیه کلاسها داخل پنل کاربریتون ذخیره میشه و هر وقت تونستید و وضعیت اینترنت خوب بود میتونید ورزش تون رو انجام بدید.


ارسال نظر