رژيم لاغری شیر و خرما +یک رژيم فوری سرشار از مواد مغذی

۰ نظر - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷

شیر و خرما خوراکی سنگینی است ولی کم حجم . این خوراکی بدلیل سنگین بودنش شما را سیر نگه میدارد . برنامه رژيم لاغری شیر و خرما بدلیل آسان بودن شرایط فراهم آوری آن یک رژيم آسان میتواند برای شما باشد
شیر و خرما

شیر و خرما برای لاغری ، چربی و کلسترول بسیار کمی دارند . یک رژيم لاغری که شاید باعث پایین آمدن قند شود شما میتوانید بجای شیرینی ها از شیر و خرما استفاده کنید . برنامه رژيم لاغری شیر و خرما ، یک رژيم فوری سرشار از مواد مغذی است ، در دسته رژيم لاغری فوری و رژيم لاغری ساده قرار میگیرد . کاهش وزن با شیر و خرما بدلیل خواصی که دارد  یک رژيم بسیار مناسب ، کاربردی و دردسترس است و این دو میتوانند در یک رژيم برای بدنسازی هم قرار بگیرند .
 پس با من همراه باشید تا از خواص شیر و خرما برای لاغری آگاه شوید :

خواص رژيم لاغری شیر و خرما :

از خواص شیر و خرما میتوان به ویتامین B آن اشاره کرد . ترکیب شیر و خرما هم یک بمب انرژي زا قدرتمند برای بدن است و هم میتواند در بدن شما به جذب پروتئين و در نتیجه به عضله سازی در بدن کمک بسزایی کند . کاهش وزن با شیر و خرما تنها با دریافت برنامه رژیم لاغری شیر و خرما امکان پذیر است و اگر این دو را در برنامه پیش نبرید لاغری نمیشود که هیچ اضافه وزن هم میگیرید.

اصول برنامه رژیم لاغری شیر و خرما : 

•    یک لیوان شیر با ۵ تا خرما برای ۷ تا ۹ صبح 
•    برای ساعت ۱۲ ظهر یک لیوان شیر با ۳ تا خرما 
•    برای ۳ ظهر ۵ تا خرما و یک لیوان شیر 
•    برای ساعت ۶ شب ۳ تا خرما با یک لیوان شیر

برنامه رژيم لاغری شیر و خرما در بدنسازی :

 برای بدنسازی بجز مواردی دیگر که در برنامه تان باید باشد ، شیر و خرما همانطور که در بالا گفته شد کالری و انرژي دارد که به شما در این ورزش انرژی میدهد . شیر و خرما در بدنسازی میتوانند بعد از تمرین هم نیاز بدن را برطرف کند . اگر شما پس ازتمربن بدنسازی پرخوری میکنید خوردن شیر و خرما جلوی پرخوریتان را میگیرد . 

 رژيم لاغری شیر و خرما ، یک رژيم فوری سرشار از مواد مغذی است و همانطور که در بالا گفته شد بهترین رژيم برای بدنسازی می باشد و یا جدای از رژيم لاغری اگر قرار باشد شما بعد تمرین بدن سازی مقداری خوراکی برای نیاز بدن بخورید شیر و خرما یکی از بهترین این خوراکی هاست . خود خرما هم برای لاغری زمانی کارساز است که به اندازه خورده شود این اندازه شامل 4-6 عدد در روز است. اگر از خوندن این مقاله رضایت داشتید اون رو حتما برای دوستانتون به اشتراک بگذارید . 
تیم فنی و حرفه ای مهسا آنلاین در صدد است که بهترین رژیم های غذایی ، بهترین رژیم های لاغری و بهترین تمرین های ورزشی را برای شما جمع آوری نماید. به نظر شما رژیم لاغری شیر و خرما چه موارد دیگه ای لازم بود گفته بشود ؟ممنون میشم داخل نظرات ذکر شود تا مقاله رو تکمیل تر در خدمت دیگر غزیزان قرار بدهیم

ارسال نظر