صبحانه کم کالری رژيمی لاغرکننده و سیر کننده

۰ نظر - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲

صبحانه مهمترین وعده غذایی روزانه همگان است و همینطور برای یک رژيم لاغری صبحانه مهم ترین بخش رژيم است وبیشترین تاثیر در کاهش وزن دارد . یک صبحانه کم کالری رژيمی باید خوراکی باشد که کم کالری ولی سیر کننده باشد
صبحانه کم کالری

صبحانه بخش مهمی از روز شما را میسازد به طوری که رعایت نکردن اصول صبحانه جدا از آسیب های بدنی ، میتواند روی روان ما تاثیر بگذارد. این فکر را از سرتان بیرون کنید که یک وعده غذایی روزانه را نادیده بگیرید بجایش آن را در وعده غذایی بعدی جبران کنید بویژه زمانی که آن وعده صبحانه باشد .این مانند این است که شما چند بسته سنگین را بخواهید یک جا بلند کنید. نادیده گرفتن یک وعده غذایی هم برای بدن شما زیان آور است و هم باعث اضافه وزن میشود. یکی از اصول چربی سوزی با صبحانه بهترین زمان برای خوردن صبحانه کم کالری رژيمی لاغرکننده و سیر کننده است که بین ساعت ۸ تا ۹ صبح است. پس شما اگر میخواهید رژيم بگیرید یکی از راه های ضروریش کاهش وزن با صبحانه است. در ادامه ما به معرفی غذاهای کم کالری میپردازیم.

تخم مرغ ، یک صبحانه کم کالری رژيم لاغری:

تخم مرغ یک غذاهای کم کالری است که بدلیل داشتن پروتئین فراوان و زود سیر کردن شکم برای صبحانه کم کالری رژيمی به شمار می آید . تخم مرغ یکی از مهم ترین این خوراکی هایی است در کاهش وزن با صبحانه رژيمی به شما کمک میکند.

سینه مرغ ، یک صبحانه کم کالری رژيم لاغری:

سینه مرغ سرشار از پروتئین و برای صبحانه کم کالری رژيمی مورد خوبی است درست مانند تخم مرغ و یکی دیگر از بهترین موارد در رژيم لاغری با صبحانه رژيمی است . روی هم رفته پروتئین ها غذاهای کم کالری هستند که ناشتا خوردن آنها یکی از اصول صبحانه است.

جو دوسر ، یک صبحانه کم کالری رژيم لاغری:

جو دوسر پروتئین و فیبر زیادی دارد . که میتواند در صبحانه کم کالری رژيم لاغری شما را سیر نگه میدارد. شما میتوانید جو دوسر را در برنامه چربی سوزی با صبحانه قرار دهید .

سبزی شاهی ، یک صبحانه کم کالری رژيم لاغری:

سبزی شاهی کمترین کالری را در میان سبزیجات دارد . به شما پیشنهاد میشود که در کنار صبحانه کم کالری رژيمی لاغرکننده و سیر کننده ، سبزی شاهی را هم بخورید.

شکلات تلخ ، یک صبحانه کم کالری برای رژيم لاغری:

شاید فکر کنید شکلات تلخ چون هله هوله است پس در برنامه رژيم لاغری با صبحانه رژيمی نباید باشد ، این باور اشتباه است . همانطور که هرچیزی زیادش بد است شکلات تلخ هم به اگر به اندازه باشد در صبحانه کم کالری رژيم لاغری خود آن را مصرف کنید با این کار شما از اصول صبحانه خارج نشدید.

سوپ ، یک صبحانه کم کالری برای رژيم لاغری:

سوپ یکی دیگر از غذاهای مناسب برای چربی سوزی با صبحانه و یک غذای سبک و پر ویتامین است . در برنامه صبحانه کم کالری رژيمی لاغرکننده و سیر کننده ، خوردن سوپ به دلیل آبکی بودنش شاید شما را سیر نکند ولی اگر کمی غلیظ باشد میتواند به میزان لازم شما را سیر کند.

اسفناج ، یک صبحانه کم کالری برای رژيم لاغری:

برای کاهش وزن با صبحانه ، اسفناج چون مقداری پروتئین و مقدار بسیار پایینی کالری و چربی دارد مورد خوبی است . پس اسفناج میتواند بخشی از برنامه رژيم لاغری با صبحانه کم کالری رژيمی شما را بسازد.

سخن پایانی همانطور که ما گفتیم غذاهای مناسب که برای چربی سوزی با صبحانه میتوانند مفید باشند بسیار زیادند ما تعدادی از آنان که بیشتر از همه در دسترس همگان هستند را به شما معرفی کردیم اگر شما برنامه ای از یک صبحانه کم کالری رژيم لاغری داشتید و موفق به کاهش وزن شدید خوشحال میشویم تجربه خود را در قسمت دیدگاه کاربران با ما در میان بگذارید . ما در زمینه انواع رژيم لاغری و انواع غذاهای کم کالری رژيمی در این سایت محتوای آماده داریم.

ارسال نظر