لاغری شکم پهلو خانمها

۰ نظر - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴

امروزه افراد زیادی هستند که به تناسب اندام خود اهمیت نمی دهند. علاوه بر اینکه تناسب اندام آنها بهم می ریزد باعث می شود در معرض بیماری های مختلف از جمله سکته قلبی، دیابت و چربی قرار بگیرند. پس بهتر است قبل از اینکه تناسب اندامتان مهم باشد سلامتیتان برایتان مهم تر باشد. ما در این مقاله به لاغری شکم پهلو خانمها می پردازیم. در صورت اطلاعات بیشتر در باره ی لاغری به مقالات مهسا آنلاین سر بزنید.

شکم پهلو بانوان

بدست آوردن میزان چربی در شکم پهلو خانمها

روش بدست آوردن میزان لاغری شکم پهلو جوری است که جلوی آینه بروید اگر شکم شما با بالا تنه شما هم سطح باشد شما شکم مناسبی دارید. روش بدست آوردن لاغری پهلو جوری است که وقتی دستتان را از قفسه سینه پایین می برید وقتی به پهلو می رسید به داخل برود و زمان رسیدن به باسن دوباره حجم بیشتر شود یعنی اینکه بدنی خوش فرم (ساعت شنی) دارید.


لاغری شکم پهلو خانمها علاوه بر تاثیری که روی تناسب اندام آنها دارد می تواند به بالا رفتن سطح انرژی آنها و همچنین تنظیم خواب بانوان شود. اما در نظر داشته باشید که تمام تمرینات شکم پهلو را همراه با رژیم غذایی انجام دهید. شما با تمریناتی همچون پلانک، پلانک شیب دار،دراز نشست و ... می توانید به لاغری و چربی سوزی شکم پهلو برسید.

حرکات لاغری شکم پهلو خانم ها

برای لاغری شکم پهلو خانمها بهتر است که از مواردی که در زیر درج کردیم استفاده کنید تا بهترین نتیجه را  در تناسب اندام و لاغری شکم پهلو داشته باشید.

 

1.    پلانک شیب دار 
2.    پلانک پهلو زانوباز
3.    کراچ دوچرخه
4.    پل جانبی باسن 
5.    کرانچ معکوس
6.    قایق کمکی
7.    کرانچ مورب جانبی 
8.    چرخش نشسته
9.    پلانک بالا
10.    پلانک پهلو
11.    بالا پایین پاها با هم 
12.    بالا پایین آوردن پاها به صورت مورب 
13.    قایق نشسته پیشرفته 
14.    پنگوئن
15.    پیچ در حالت نشسته

 

 

1.پلانک شیب دار

اولین تمرینی که انجام می دهید پلانک شیب دار است. ابتدا آرنجتان را روی یک سطح شیب دار می گذارید و بدنتان حالت 55درجه می گیرد.

2.پلانک پهلو زانو باز 

دومین تمرینی که بای برای لاغری شکم پهلو خانمها انجام بدهید پلانک شیب دار است که این تمرین برای لاغری پهلو است.

3.کرانچ دوچرخه 

این تمرین نسبت به تمرینات دیگر سخت تر است و علاوه بر آن تاثیر مستقیمی بر روی شکم پهلو و همچنین زیرشکم تاثیر دارد.

4.پل جانبی باسن

این تمرین بیشتر برای خانم ها است و بسیار برای چربی سوزی و تناسب اندام مناسب است و اگر این تمرین را درست انجام دهید برای تناسب اندام بسیار مناسب است. 

5.کرانچ معکوس 

این حرکت همانطور که گفتیم این تمرین هم یکی از سخت ترین تمرینات لاغری شکم پهلو خانمها است.

6.قایق کمکی 

تمرین قایق کمکی یکی از موثر ترین تمرینات است که بر روی شکم و پهلو شما تاثیر مستقیم دارد.

7.کرانچ مورب جانبی

خواص این تمرین هم بسیار زیاد است که می توانید از آن استفاده کنید.

8.چرخش نشسته 

این تمرین جوری است که باید روی زمین بنشینید به طوری که باسنتان فقط رو زمین باشد و بالا تنه به سمت چپ و پایین تنه به راست و بالعکس بچرخید.

9.پلانک بالا

تمرین پلانک طوری است که آرنجتان روی زمین باشد وسطح باسنتان بالاتر از بالا تنه و پایین تنه باشد. اما پلانک بالا باید کفه دستتان را روی زمین قرار دهید و باسنتان یکذره از بالا تنه و پایین تنه بالاتر باشد.

10.پلانک پهلو

همانطوری که پلانک را انجام می دهید هم باید پلانک پهلو را برای لاغری شکم پهلو خانمها انجام دهید. اما به طوری که فقط آرنج چپتان یا ارنجه راستتان همراه با پایه چپتان یا پایه راستتان روی زمین قرار بگیرد.

11.بالا پایین پاها با هم 

ابتدا دراز می کشید و پاهایتان را در راستایه بدن قرار دهید. بعده آن پاهایتان را تا 90 درجه به بالا بیارید و دوباره به پایین بیاورید به طوری که پاهایتان به زمین نخورد.

12.بالا پایین پاها با هم به صورت مورب

همانطوری که بالا پایین پاها را انجام دادید این هم انجام می دهید با فرقه اینکه وقتی پاهاتون در درجه 90 قرار دارد به چپ و راست می بردید به جای پایین آوردن پاها را به سمت راست و چپ می برید. 

13.قایق نشسته پیشرفته 

به صورتی است که یکس از سخت ترین تمرینات چربی سوزی شکم پهلو خانمها است.

14.پنگوئن

این حرکت را اول دراز بکشید و زانو خود را جمع کنید و سرشانه خودتان را از زمین به مقدار کم بلند کنید و دست راست و دست چپ خود را با زمین بچسبانید و دست راست خود را به پای راست خود و بعد آن دست چپ خود را به پای چپ خود نزدیک کنید.

15.پیچ در حالت نشسته (چرخش روسی)

حرکت گفته شده را وقتی انجام دادید بهتر است که پس از پایان آن حرکات کششی انجام دهید که بدنتان دچار گرفتگی عضلانی نشود.

16.دراز نشست

این تمرین یکی از قدیمی ترین تمریناتی است که از گذشته وجود داشته اما مردم از خواص و خاصیت این تمرین بر روی شکم پهلو اطلاع خاصی ندارند. این تمرین تاثیر مثبتی بر روی بدن و تناسب اندام می گذارد

روش بدست آوردن میزان چاقی 

روش بدست آوردن میزان چاقی بدنتان فقط نیاز است میزان  bmiبدنتان را بدست آورید روش بدست آمدن bmi اول قد خود را به توان 2برسسانید و بعد از آن وزن خود را تقسیم بر قده به توان رسیده تان تقسیم کنید. اگر عدد بدست آمده بین 18تا 25 باشد وزن مناسبی دارید و اگر کمتر از 18 باشد دچار کمبود وزن هستید. اگر هم از 25 بالاتر باشد دچار اضافه وزن هستید.

روش های دیگر برای لاغری شکم پهلو خانم ها

روش های زیادی برای لاغری شکم پهلو وجود دارد که میتوانید از آن ها استفاده  کنید. اما در نظر داشته باشید که اگر شما با انجام دادن فقط تمریناتی که گفته ایم به وزن ایده آلتان نرسید عادی است. بخاطر اینکه باید در کنار این تمرینات رژیم غذایی هم داشته باشید. اما برای لاغری شکم پهلو خانمها، تناسب اندام و چربی سوزی، بهتر است از پکیج های مهسا آنلاین استفاده کنید.

خطرات این تمرینات

این تمریناتی که در بالا درج کردیم هیچ خطری برای بدن ندارد. فقط در صورتی می تواند خطر داشته باشد که تمرینات را طوری که گفته شده است انجام ندهید. 

از چه تمرینات دیگری برای شکم پهلو استفاده کنیم؟


شما می توانید از تمریناتی همچون تمرینات زیر به غیر از تمینات بالا استفاده کنید که به لاغری بیشتر برسید.


•    اسکات با وزنه
•    لانچ تاکتیکی
•    لانچ مورب
•    کرانچ مورب ایستاده
•    پلانک ساشای
•    پلانک رنگین کمان 

نتیجه گیری

در این صورت نتیجه می گیریم که این تمرینات زمانی بر روی شکم پهلو شما تاثیر می گذارد که از رژیم غذایی مناسب استفاده کنید. شما همراه با مهسا آنلاین می توانید به تناسب اندام برسید در صورتی که تمام مراحل گفته شده را به درستی پیش ببرید.چندین نوع تمرین وجود دارد که می توانید برای لاغری شکم پهلو خانمها استفاده کنید پلانک، پنگوئن و... می توانید استفاده کنید. ولی بهتر است قبل انجام تمرینات بالا سطح  bmi بدنتان را بدست آورید تا از توده بدنی خود با خبر شوید.

ارسال نظر