بهترین معجون های بدنسازی برای عضله سازی

۰ نظر - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱

بیشتر درخواستی که بدنساز های تازه کار یا بدنساز های حرفه ای دارند این است که از چه نوع معجونی برای افزایش وزن استفاده کنند، اما افزایش وزن با چربی های اشباح را نمی خواهند فقط افزایش حجم عضلاتی که در بدن آن ها وجود دارد را می خواهند. اما این معجون بدنسازی به تناسب اندام، افزایش حجم عضلات و رسیدن به وزن ایده آل کمک می کند. اما از چه معحون بدنسازی استفاده کنید؟ چندین معجون بدنسازی وجود دارد که می توانید برای افزایش حجم عضلات خود از آن ها استفاده کنید. به این نوع معجون ها اسموتی رژیمی هم می گویند که این اسموتی رژیمی می تواند هم به شما حجم بدهد هم از وزن شما کم کند. در ادامه با مهسا آنلاین به انواع اسموتی ها، خواص و معایب و... می پردازیم.

معجون برای بدن سازی

انواع معجون های بدن سازی

 در ادامه به این موضوع می پردازیم که ما می خواهیم با این معجون های بدنسازی که وجود دارد باعث افزایش حجم عضلات شما شویم. این معجون های بدنسازی که بیشتر برای افزایش حجم عضلات بدن است اما اسموتی هایی وجود دارد که مردم برای کاهش وزن از آن ها استفاده می کنند. در ادامه به تمامیه معجون ها می پردازیم که این معجون بدنسازی شامل موارد زیر است:


•    اسموتی بلوبریري، تمشک و موز
•    اسموتی معجون چهارمغز
•    اسموتی پودر سفیده تخم مرغ
•    اسموتی انبه 
•    اسموتی موز و خرما

فواید و معایب معجون بدنسازی

تمام اسموتی یا معجون هایی که در بالا نام بردیم خواص بسیار زیادی برای افزایش حجم عضلات شما دارد و باعث افزایش وزن شما نیز می شود. اما این اسموتی ها خواص زیادی برای بدن دارد. در کنار آن مضرات بسیار کمی برای بدن دارد.


فواید معجون بدنسازی برای بدن 


این معجون ها خواص بسیار زیادی برای بدن دارد که به عملکرد بدن کمک بسزایی می کند. که این فواید معجون های بدنسازی شامل موارد زیر است:


•    افزایش حجم عضلات
•    افزایش متابولیسم (انرژی بدن)
•    بالا بردن سطح دفاعی بدن
•    ساخت و بهبود عضلات بدن 


معایب معجون بدنسازی برای بدن 


بیشتر باوری که مردم دارند این است که این معجون ها می تواند به بدن انسان اسیب بزند.اما این معجون های بدنسازی هیچ ضرری برای بدن ندارند مگر اینکه این معجون ها را به صورت مکرر و زیاد مصرف کنید.

نتیجه گیری 

در پایان معجون بدنسازی یکی از عامل هایی است که کمک بسزایی در لفزایش حجم عضلات شما می شود و این معجون ها شامل اسموتی موز و بلوبری، اسموتی انبه و... است. خواص این معجون ها بیشتر برای کمک به عضلات بدن شما است. اسموتی های رژیمی همان معجون های بدنسازی هستند اما این اسموتی ها هم معجون برای افزایش وزن هست و هم برای معجون برای لاغری. 

ارسال نظر