5 تا از بهترین اپلیکیشن های ورزشی برای کاهش وزن

۱۴۰۳/۰۲/۱۸

۱

اپلیکیشن ورزشی

امروزه با گذشت زمان و همچنین پیشرفت تکنولوژی روش های بسیار زیادی برای رسیدن به تناسب اندام و لاغری به وجود آمده است. این روش ها تنوع بالایی دارند و هر کدام از آنها مربوط به بخشی مختلف از پروسه کاهش وزن هستند؛ به عنوان مثال می توان به انواع مختلف دستگاه های چربی سوز و همچنین انواع ترازو های پبشرفته برای شمردن کالری روزانه افراد اشاره کرد. در این میان با افزایش تقاضای افراد برای کاهش وزن  و ورزش در خانه برنامه های بسیاری ایجاد شد، که به آنها اپلیکیشن های ورزشی گفته می شود. اپ های ورزشی نزم افزار هایی هستند که همیشه و همه جا می توان از آنها استفاده کرد. افراد می توانند با استفاده از اپلیکیشن های ورزشی بدون هیچگونه اتلاف وقت، در راه رسیدن به تناسب اندام و سلامتی تلاش کنند. در ادامه با مهسا آنلاین همراه باشید تا به برخی از بهترین اپلیکیشن های ورزشی در خانه بپردازیم.

اپلیکیشن های ورزشی چه نوع برنامه هایی هستند؟

اپ های ورزشی نرم افراز هایی هستند که بر روی گوشی های موبایل نصب می شوند و می توانند با ارائه برنامه های مختلفی برای افراد، تندرستی و سلامتی را به ارمغان بیاورند. این اپلیکیشن های تنوع زیادی دارند به طوری که  برخی از آنها مناسب تمرینات ورزشی و برخی دیگر مناسب حرکات اصلاحی هستند. هدف از این برنامه ها کاهش هزینه و همچنین افزایش تحرک افراد در طول روز است. بهترین اپلیکیشن های ورزشی معمولا زیر نظر افراد متخصص ساخته شده اند و همواره در تلاش هستند تا بدون اینکه برای سلامتی افراد خطری ایجاد کنند آنها را به هدفشان در لاغری و تناسب اندام برسانند. 

تاریخچه استفاده از اپ های ورزشی در خانه

استفاده از اپلیکیشن های ورزشی برای لاغری در منزل از همان ابتدای تولید تلفن های همراه رواج داشته است؛ زیرا در ابتدا افراد هدف استفاده از تلفن های هوشمند را نمی دانستند به همین دلیل شرکت های بسیاری برای اینکه میزان فروش خود را بالا ببرند سعی کردند برنامه های متنوعی عرضه کنند، که یکی از این برنامه ها اپ های ورزشی بود که طرفداران زیادی طی مدت زمان کوتاهی پیدا کرد. همین موضوع باعث شد تا بسیاری افراد از اپلیکیشن های ورزشی برای رسیدن به تناسب اندام خود استفاده کنند.


جالب است بدانید: در زمان ابتدایی عرضه تلفن های همراه تنها اپ ورزشی موجود در آن زمان اپلیکیشنی به نام (fit phone) بود. این برنامه در سال 2008 عرضه شد و در واقع می توان گفت که انقلابی بزرگ در عرصه اپ های ورزشی داشت. با توجه به اسناد و مدارک باید گفت که بنا به نبود اطلاعات کافی نمی توان اولین اپ ورزشی را مشخص کرد، اما می توان گفت که فیت فون جزو اولین ها بوده است. هر چند که امروزه دیگر از آن استفاده نمی شود.

چرا افراد از اپلیکیشن های ورزشی استفاده می کنند؟

شاید برایتان سوال شده باشد که دلیل محبوبیت این اپلیکیشن های ورزشی چیست و چرا امروزه بسیاری از افراد تصمیم به استفاده از این اپ ها می کنند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که در جامعه حال حاضر تعداد افرادی که وقت کافی برای رفتن به باشگاه ورزشی را داشته باشند بسیار محدود است. در نتیجه افراد سعی می کنند تا بهترین بهره را از میزان وقت کمی که دارند ببرند. این اپلیکیشن ها در نقش چندین دکتر و همچنین مربی های ورزشی ایفای نقش می کنند. همچنین لازم به ذکر است که بسیاری از این اپلیکیشن های ورزشی نیازی به وسیله و یا دستگاه خاصی برای کاهش وزن ندارند بلکه با استفاده از لوازم موجود در منزل و  تمرینات هوازی سعی می کنند تا فرد را  به وزن دلخواه خود برسانند.

بهترین اپلیکیشن های ورزشی مناسب برای کاهش وزن در خانه

منظور از بهترین اپلیکیشن های ورزشی اپ هایی هستند که بتوانند تمامی نیاز افراد را برآورده کنند. معمولا بیشتر اپ های ورزشی تمرکز خود را بر روی یکی از نقاط بدن دارند و فقط تمرینات مناسب برای آن نواحی را ارائه می دهند. از طرف دیگر بسیاری از برنامه ها وجود دارند که برنامه ی ورزشی نامناسبی را در اختیار افراد قرار می دهند که این موضوع باعث می شود تا فرد از ورزش کردن دوری کند و به سلامتی خود آسیب برساند. اپ ورزشی مناسب برنامه است که در آن با توجه به مشخصات شخصی فرد برنامه ای مناسب ارائه دهد و همچنین بر روی تمامی تقاط بدن تمرکز کند و  به انتخاب هدف برای افراد کمک کند تا معیار مناسب برای تمرینات ورزشی خود انتخاب کند.از این رو انتخاب اپلیکیشن ورزشی مناسب امری بسیار ضروری است.


 در ادامه به برخی از بهترین اپلیکشین ورزشی می پردازیم:


•    اپلیکیشن ورزشی مانکن
•    اپلیکیشن ورزشی جیم(gym)
•    اپلیکیشن ورزشی پروجیم(pro gym)
•    اپلیکیشن ورزشی فیت ات هوم(fit at home)
•    اپلیکیشن ورزشی فیت نس کوچ(fitness coach)

چقدر از مقاله بالا رضایت دارید

نظرات همراهان مهسا آنلاین

ماندانا ماندگاری
۱۴۰۳/۰۳/۱۷

سلام میخواستم بدونم ورزش کردن به صورت آنلاین در خانه میتونه به اندازه ورزش حضوری موثر باشه در کاهش وزن

مهساآنلاین : بله حتما تنها چیزی که در رسیدن شما به هدف مورد نظرتان موثر هست، داشتن استمرار می باشد و تفاوتی نمی کند که در باشگاه به صورت حضوری تمرین کند یا با استفاده از اپلیکیشن های ورزش آنلاین تمرین نمایید پیشنهاد میکنم که قبل و بعد بچه های مهسا آنلاینی رو ببینید.


دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

CAPTCHA
related-article
خواص قرص فلوردو برای لاغری و بدن

قرص فلوردو یکی از بهترین قرص های ایرانی برای لاغری است که این دارو یک داروی شیمیایی نیست. این دارو یک داروی گیاهی برای لاغری است که به تناسب اندام شما را می رساند. قرص لاغری فلوردو به دلیل اینکه جلوی انباشته شدن چربی ها در بدن و باعث احساس سیری در بدن شما می شود، به لاغری و تناسب اندام شما کمک زیادی می کند. در ادامه با مهسا آنلاین به تمام خواص و معایب قرص فلوردو می پردازیم که علاوه بر کمک به تناسب اندام چه کمکی به بدن می کند.

>
related-article
تمام روش های پاکسازی صورت

برای پاکسازی پوست صورت روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید به از این روش ها برای پاکسازی پوست صورت و همچنین زیبایی پوست و شادابی را برای خود به ارمغان بیاورید. ما در ادامه به تمامیه مراجل برای رسیدن به جوانی پوست صورت و به مزایا و معایب پوست صاف می پردازیم. اما قبل از شروع بهتر است تمام روش هایی که می توانید پوست صورت خود را پاکسازی کنید را بهتر است که بدانید.

>
related-article
قرص لاغری پلاتین+خواص آن برای لاغری

امروزه بسیاری از افراد به دنبال لاغری سریع و بدون درد سر هستند، روش های زیادی برای لاغری و کاهش وزن وجود دارد اما شما نمی توانید به سرعت نتیجه بگیرید، یکی از این روش ها مصرف قرص های لاغری است ولی برخی از این قرص ها می تواند عوارضی جبران ناپذیر برای سلامت بدن شما داشته باشد. یکی از این قرص های لاغری، فرص لاغری پلاتین است که شما می توانید با مصرف این قرص یک کاهش وزن فوق العاده ای را تجربه کنید، البته ناگفته نماند که خواص قرص لاغری پلاتین هم برای بدن بسیار است، در ادامه از این مجله مهسا آنلاین به خواص و عوارض قرص پلاتین، تشخیص نسخه فیک از کپی و بهترین زمان مصرف قرص لاغری پلاتین می پردازیم.

>
related-article
بهترین حرکات اصلاحی برای درمان گودی کمر

کمر درد مشکلی است که امروزه خیلی از افراد با آن درگیر هستند. کمر درد به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که برای هر فرد متفاوت است، اما یکی از شایع ترین این دلایل گودی کمر است که برای خیلی از افراد یک مشکلی بزرگ به حساب می آید و می تواند باعث شود افراد در انجام کار های روزمره خود به مشکل بر بخورند، اما باید بدانید که شما می توانید با انجام برخی حرکات اصلاحی گودی کمر خود را درمان و رفع کنید تا از شر درد های موضعی راحت شوید. حال سوال اینجاست که علت گودی کمر در افراد چیست و آیا انجام این حرکات اصلاحی گودی کمر کمکی به ما می کند که ما در این مقاله از این مهسا آنلاین به این مطالب می پردازیم.

>