قرص لاغری جی سی یا گارسینیا کامبوجیا

۱ نظر - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶

قرص  لاغری جی سی قرصی است که برای کاهش وزن از آن استفاده می شود  و یکی از پر استفاده ترین قرص در زمینه کاهش وزن نیز به حساب می آید. از دلایل مشهور شدن این کپسول نتیجه بخشی بالایی است که این قرص با دیگر قرص ها دارد ومورد تایید بسیاری از دکترهای معتبر نیز میباشد .در این مقاله از مجله مهسا آنلاین به  قرص لاغری  GC که قرصی طلایی رنگ است و به صورت مستقیم توسط  کشور المان تولید می شود، در ادامه با مزایا و معایب و نحوه مصرف آن میپردازیم.

قرص لاغری جی سی

قرص لاغری جی سی چیست؟

قرص لاغری GC قرصی گیاهی برای کاهش وزن و لاغری استفاده می شود این قرص از میوه ای به نام گارسینیا کامبوجیا (Garcinia gummi-gutter) تولید می شود که میوه سبز رنگ، به شکل کدو و به صورت طبیعی در کشور مالزی رشد می کند و مزه ای بسیار ترش دارد. این میوه به عنوان یکی از عاملان طبیعی کاهش فشار نیز به حساب می آید.

لازم به ذکر است که مردم بومی آسیا از این برای آشپزی استفاده می کنند که بر این باورند بسیار برای سلامتی مفید است و برای چندین نسل است که از آن مصرف دارویی نیز می کنند.

نحوه عملکرد قرص لاغری جی سی در بدن

قرص لاغری گارسینیا کامبوجیا دارای موادی به نام هیدروکسی سیتریک اسید (HCA) است که وقتی وارد بدن شود ، باعث می گردد که احساس گرسنگی از بین برود و فرد از فکر غذا بیرون بیاید. روش عملکرد آن هم به این صورت است که چربی موجود در بدن را سرکوب می کند سرعت تولید انسولین را کاهش میدهد و در نتیجه باعث کاهش وزن در مدت زمانی کوتاه می شود.

ویژگی های قرص لاغری جی سی :

•    کمک به کاهش وزن
•    کاهش فشار خون در افراد 
•    کمک در دریافت خواب مناسب
•    کاهش قند خون در افراد 

قرص های لاغری گارسینیا کامبوجیا مناسب چه افرادی است ؟

قرص های لاغری GC مناسب ورزشکاران و افرادی که ورزش نمیکنند ولی رژیم غذایی مناسبی دارند و هدف آن ها کاهش وزن است، میباشد؛ به عنوان مثال از تاثیرات این قرص بر روی ورزشکاران کاهش خستگی و افزایش سوخت و ساز بدن آنها است و برای افرادی که ورزش نمی کنند هم تاثیراتی بر روی اشتها آنها میگذارد و به افراد این اجازه را میدهد تا راحت تر رژیم غذایی خود را رعایت کنند.

معایب قرص لاغری جی سی

قرص لاغری گارسینیا کامبوجیا یک نوع قرص گیاهی است ولی دلیلی مضرات خودش رو هم دارد. همانطور که گفته شد قرص لاغری GC قرصی است که با ترشح آنزیم هایی، احساس گرسنگی را رفع می کند، ولی فقط همین نیست؛ امکان دارد تاثیرات آن بر روی افراد متفاوت باشد. این محصول می تواند برای بعضی افراد مشکلاتی مانند سر گیجه ،خشکی دهان ، سردرد و ...ایجاد کند. و اگر این محصول زیاد استفاده شود، باعث مشکلاتی مثل اسیب به کبد و نارسایی آن شود.

"قرص لاغری جی سی انقلابی نو در زمینه کاهش وزن و لاغری در تمام دنیا مناسب همه افراد"

فواید قرص لاغری جی سی

اگر قرص های لاغری به صورت درست و زیر نظر پزشک مصرف شوند، امکان دارد تاثیرات مفیدی زیادی بر افراد بگذارد.

    از فواید قرص لاغری GC میتوان به این موارد اشاره کرد:
1.    تاثیر مفید و موثر بر روی بیماری دیابت
2.    تنظیم فشارخون 
3.    تنظیم کردن ساعت خواب و داشتن خواب مفید
4.    کاهش وزن
5.    کاهش اشتها
6.    جذب مواد مفید

قرص لاغری گارسینیا کامبوجیا برای چه افرادی مضر است؟

هر نوع دارویی که بدون فکر و مشورت مصرف شود برای همه افراد ضرر دارد؛ ولی برای بعضی افراد این محصول قابل استفاده نمی باشد و فقط دکتر ها اجازه تجویز این محصول را دارند مانند:
•    زنان باردار
•    زنان شیر ده
•    افرادی با مشکلات قلبی
•    افرادی با مشکلات کبدی

برتری قرص لاغری جی سی با دیگر قرص های لاغری

قرص های لاغری به صورت معمول شامل دو دسته گیاهی و شیمیایی میشود و هر کدام ویژگی ها خود را دارد؛ ولی در میان قرص های گیاهی ، قرص GC به عنوان یکی از محبوب ترین ها به حساب می آید .
از تفاوت آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
ازبرترین و بارز ترین تفاوت این محصول با دیگر محصول ها این است که این قرص هیچ تاثیری بر روی سیستم عصبی مرکزی نمی گذارد و مشکلی برای اعصاب ایجاد نمی کند.
این قرص عوارضی  مثل : بی خوابی ، مشکلات قلبی و اضطراب را ندارد ؛ چون قرصی گیاهی است.

قرص لاغری جی سی را از کجا می توان تهیه کرد؟

قرص لاغری گارسینیا کامبوجیا را فقط باید از داروخانه های معتبر خریداری کرد؛ تا محصولات فیک به دست شما نرسد و همینطور توجه داشته باشید که حتما دکتر خود را از این قضیه مطلع بکنید، تا دچار مشکلات سلامتی نشوید.

نتیجه گیری

قرص لاغری GC یک مکمل گیاهی است که از میوه گارسینیا کامبوجیا به‌دست می‌آید. این قرص برای کاهش وزن و لاغری مصرف می‌شود و موجب کاهش اشتها و تنظیم میزان انسولین در بدن می‌شود. این محصول به افراد در کاهش وزن، کنترل فشار خون، بهبود کیفیت خواب و کاهش اشتها کمک می‌کند. با این حال، برخی افراد باید از مصرف قرص لاغری GC خودداری کنند؛ به عنوان مثال، زنان باردار و شیرده، افرادی با مشکلات قلبی یا کبدی. همچنین، توصیه می‌شود که مصرف این مکمل تحت نظر پزشک و از داروخانه‌های معتبر تهیه شود.

ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید برای تکمیل شدن این مقاله نظر و یا تجربه خود را درباره این نوع قرص لاغری در باکس نظرات با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

نظرات همراهان مهسا آنلاین

کبری سادات جمالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۱

با سلام وخسته نباشید به تیم پر قدرت مهسا آنلاین به نظر من که یه دختر مهسا آنلاینی هستم و ده ماهه که پا به پای مهسا جون ورزش میکنم آدم باید بهترین خودش باشه وبا ورزش منظم و رژیم غذایی منظم هم می‌تونه وزن کم کنه و به اندام دلخواهش دست پیدا کنه اینطوری اعضای بدنمون هم آسیب نمی‌بینه تازه با ورزش با مهسا جون دردهای بدن کمر درد و زانو درد و غیره هم خودش بهبود پیدا می‌کنه ممنون از حمایت و پشتیبانی شما ❤️❤️

مهساآنلاین :


ارسال نظر