رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه+کاهش وزن چشم گیر

۱ نظر - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶

یکی از باور هایی که مردم برای کاهش وزن و تناسب اندام دارند این است که همه مردم می توانند هر میزان و هر مقدار که بخواهند وزن کم کنند. این باور تا زمانی درست است که شما بتوانید از تمام قوانینی که در رژیم ها وجود دارد به درستی پیروی کنید و در ادامه ما یک رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه برای شما قرار داده ایم که شما به راحتی بتوانید با استفاده از این رژیم لاغری 8 کیلو لاغر کنید و به کاهش وزن چشم گیری برسید. رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه شما را به تناسب اندام و وزن ایده آل خود در صورتی می رساند، که ریز نکات را رعایت کنید و از مصرف غذا های چرب، قند بالا و پر کربوهیدرات پرهیز کنید.همینطور به یاد داشته باشید که شما می توانید از رژیم های مختلف در این رژیم لاغری 8کیلو استفاه کنید. البته لازم به ذکر است که نباید بیشتر از ۱ ماه از این رژیم ها استفاده کنید.

8 کیلو لاغری در یک ماه

نکاتی مهم برای رژیم لاغری 8 کلیو در یک ماه

قبل از اینکه این رژیم لاغری 8کیلو یک ماه را شروع کنید بهتر است که نکاتی که باید در خورد و خوراک خود چک کنید بدانید. شما می توانید با رعایت نکات زیر به کاهش وزن برسید.


1.    غذای کمتر
2.    آب زیاد 
3.    کالری را چک کنید
4.    قند و نمک
5.    چربی
6.    وزن خود را چک کنید
7.    پروتئین زیاد 
8.    کربوهیدرات

1.غذای کمتر

در این رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه مهمترین نکته ای که وجود دارد این است که باید میزان غذای خود را کمتر کنید. یعنی اینکه شما هر غذایی که در دوره رژیم خود می خورید از حجم آن کاهش بدهید. چون با غذا خوردن زیاد باعث می شود که علاوه بر اینکه معده شما گشاد می شود باعث باد کردن و گنده تر شدن شکم شما می شود. در رژیم لاغری ی8 کیلو هر چه این نکات را رعایت کنید به نتیجه گیری زودتر می رسید.

2.آب زیاد


آب یک ماده معدنی بسیار مهم در بدن انسان است. آب را به میزان زیاد در دوره رژیم خود استفاده کنید. آب به دلیل اینکه وقتی زیاد وارد بدن انسان شود باعث بالا رفتن متابولیسم یا سوخت ساز بدن می شود. به همین دلیل این اتفاق بسیار برای کاهش وزن مناسب است.


3.کالری را چک کنید


یکی دیگر از راه هایی که در دوران رژیم به شما کمک بسزایی چک کردن میزان کالری مصرفی است. این کار باعث می شود که شما هر روز میزان کالری مصرفی که استفاده کرده اید را متوجه شوید و فردای آن میزان کالری مصرفی خود را کمتر کنید تا به کاهش وزن خود کمک کنید.


4.قند و نمک


یکی از ماده های غذایی که باید از چرخه مواد غذایی خود حذف کنید قند و نمک است. این دو ماده علاوه بر اینکه برای کاهش وزن نامناسب است برای بدن انسان ضرر زیادی دارد که از جمله این بیماری ها می توان به فشار خون بالا، دیابت و ... اشاره کرد.


5.چربی


یکی دیگر از مواد غذایی که باید از وعده های غذایی خود در دوران لاغری حذف کنید، چربی است. اما چربی به تنهایی مواد غذایی نیست. شما باید هر ماده غذایی که دارای چربی زیاد است را حذف کنید. ماده های غذایی همچون فست فود، روغن، شکلات و... دارای چربی بالا هستند. چربی علاوه بر اینکه تناسب اندام را بهم میزند، برای بدن بیماری های مختلف و خطرناکی را در پیش دارد.


6.وزن خود را چک کنید


در دوره رژیمی که دارید با هر تغییر که در وعده غذایی خود انجام می دهید بعد از آن وزن خود را به صورت مداوم چک کنید. این کار باعث می شود که وقتی کاهش وزن خود را می بینید برای ادامه رژیم انگیزه بیشتری بگیرید. به همین دلیل حتما یک ترازو برای خود تهیه کنید.


7.پروتئین زیاد


 در هر دوره ای که شما رژیم می گیرید به دلیل اینکه گشنگی زیادی را تحمل می کنید باید میزان ویتامین و پروتئین مورد نیاز بدن را تامین کنید تا دچار ضعف عضلانی و ضعف درونی نشوید. بهترین منبع پروتئین گوشت،مرغ و ماهی است.


8.کربوهیدرات


کربوهیدرات یکی از مهم ترین ماده هایی که در دوران لاغری باید به میزان کافی استفاده کنید. این ماده در تمام میوه جات، سبزی جات، گوشت های سفید و قرمز، لبنیات و حبوبات وجود دارد. این ماده باعث شادابی و تامین انرژی بدن است. و کمبود فیبر و ویتامین و... تامین می کند. 

نحوه و خطرات گرفتن رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه 

مهمترین سوال اینجاس که ما چگونه این رژیم را شروع کنیم، چگونه ادامه بدهیم و چگونه تمام کنیم؟ نگران نباشید چون رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه طوری است که بسیار فشرده در مدت زمان کم شما را به وزن دلخواه شما می رساند. در نظر داشته باشید که در صورت انجام کار های نادرست در این رژیم به بدن شما ضربه های سنگینی می زنید.


1.    نحوه رژیم لاغری 8 کیلو
2.    خطرات رژیم لاغری 8 کیلو 

نحوه رژیم لاغری 8 کیلو


شما یاید به صورتی رژیم لاغری 8 کیلو را بگیرید که کمترین ضرر به بدن و بیشتر سود را برای لاغری شما داشته باشد. گرفتن این رژیم سخت به ریز نکات وابستگی دارد، یعنی اینکه شما هرچه نکات ریزی که درج کردیم را رعایت کنید این رژیم بهتر پیش می رود. حتما در نظر داشته باشید که این رژیم را بیشتر از یک ماه نگیرید.


خطرات رژیم لاغری 8 کیلو


رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه شما را به وزن ایده آل خود می رساند در صورتی که شما باید تمام نکات درج شده را درک و انجام دهید. با انجام ندادن این کار ها ضربات سنگین و خطراته زیادی را برای بدن دارد. اولین نکته که باید در این رژیم استفاده کنید این است که از رژیم هایی مثل کتوژنیک، کانادایی و... به صورت متدوال نباید استفاده کنید. یعنی نباید از هر یک از رژیم ها به صورت پشت هم استفاده نکنید و نکاتی که درج کردیم را اگر رعایت نکنید دچار بیماری های مختلفی می شوید. اما با رعایت فقط نکات درج شده هیچ مشکلی برای بدن شما پیش نمی اید و بلکه برای لاغری شما تاثیر مثبت و بسزایی دارد.

 انواع رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه

شما می توانید از رژیم های مختلفی که وجود دارد استفاده کنید و به وزن ایده آلی که می خواهید برسید. چندین رژیم که می توانید در یک ماه برای کاهش وزن استفاده کنید را در پایین قرار داده ایم که علاوه بر رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه بتوانید از رژیم های دیگر هم استفاده کنید.

 

1.    رژیم کانادایی
2.    رژیم پالئو 
3.    رژیم جنرال موتورز 
4.    رژیم کتوژنیک 
5.    رژیم اتکینز
6.    رژیم وگان


1.رژیم کانادایی


رژیم کانادایی یکی از برترین رژیم ها به حساب می آید. که می تواند شما را در مدت زمان دوهفته 5 تا 7 کیلوگرم لاغر کند. این رژیم دو بخش 15روزه و 7 روزه دارد و از طرفی دیگر این رژیم نسبت به رژیم های دیگر ارزان تر است و بیشتر قشر جامعه می توانید از این رژیم استفاده کنند ولی این رژیم به طوری است که لاغری آن زود گذر است مگر اینکه در خورد و خوراک خود رعایت کنید و از طرفی دیگر با گرفتن رژیم غذایی کانادایی امکان دارد به بیماری هایی همچون دیابت نوع2، سردرد، سرگیجه و ... دچار شوید. پس بهتر است با کمک پزشک تغذیه رژیم بگیرید که دچاره بیماری های مختلفی نشوید.


2.رژیم پالئو


رژیم پالئو یا غارنشینی برای مدت زمان کوتاه بسیار مفید و موثر است، به دلیل اینکه ژنتیک انسان از هزاران سال پیش تا الان تغییراتی داشته است و ممکن است بدن ما به این نوع غدا خوردن عادت نداشته باشد و دچار مشکل شود، اما قبل از هرچیزی حتما با دکتر تغذیه در مورد رژیم پارینه سنگی مشورت کنید و طولانی مدت از این رژیم استفاده نکنید.


3.رژیم جنرال موتورز

 
رژیم هایی مانند رژیم جنرال موتورز جزو رژیم های لاغری هستند که می توانند در یک هفته مقدار زیادی از وزن شما را کاهش دهند؛ رژیم جنرال موتورز علاوه بر کاهش وزن شما در کوتاه مدت باعث پاکسازی بدن شما از سموم نیزمی شود. این رژیم شما را به درک کامل از مواد غذایی مفید و مغذی مانند سبزیجات و میوه جات می رساند و شما را متوجه کاربرد آن  در بدن می کند و می تواند به شما در راه رسیدن به هدف خود که همان لاغری است کمک کند.

4.رژیم کتوژنیک 


رژیم کتوژنیک در اصل بهترین و موثر ترین رژیم برای انسان ها شناخته شده است. چون علاوه بر اینکه این رژیم بر روی لاغری شما تاثیر می گذارد، از این رژیم برای درمان بعضی از بیماری ها هم استفاده می کنند. در نظر داشته باشید که رژیم لاغری 8 کیلو می توانید از رژیم کتوژنیک هم استفاده کنید. 


5.رژیم اتکینز


رژیم اتکین یک نوع رژیم کم کربوهیدرات و کم قند است که میزان قند و کربوهیدرات شما را کاهش می دهد. این کار باعث می شود بدن انسان از تمام چربی های اشباع برای تامین انرژی بدن تغذیه می کنند. رژیم لاغری 8 کیلو را بهتر است که هر 5تا 8 ماه از رژیم های بالا برای لاغری استفاده کنید.


6.رژیم وگان 


این نوع رژیم را هم به عنوان یک نوع رژیم و یک نوع سبک غذایی می شناسند. وگان دو نوع دارد که اولین گروه برای لاغری از رژیم وگان استفاده می کنند تا به لاغری 8 کیلو در یک ماه برسند. اما گروه بعدی برای استفاده نکردن از گوشت حیوانات یا به کل برای جلوگیری از این کشتار حیوانات و استفاده از آنها این رژیم را می گیرند.

خواص و مضرات رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه

این رژیم بر روی لاغری و تناسب اندام شما تاثیر بسزایی دارد و علاوه بر آن سلامتی شما را تضمین می کند. اما تمام رژیم هایی که در دنیا وجود دارد خواص و مضراتی دارد. اما رژیم لاغری 8کیلو مزایای خیلی بیشتری نسبت به تمامیه رژیم های حاضر در دنیا دارد.


خواص رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه

رژیم لاغری 8 کیلو همانطور که گفتیم به ریز نکات بستگی دارد و با استفاده از این رژیم شما به وزن ایده آل خودتان می رسید. اما رژیم لاغری 8 کیلو که برای لاغری مناسب است خواصی دارد که این خواص شامل:


1.    کاهش قند خون
2.    کاهش فشار خون 
3.    کاهش وزن


1.کاهش قند خون


رژیم لاغری 8 کیلو به دلیل اینکه در این رژیم باید مصرف مواد غذایی که دارای قند هستند را منع کنید سطح قند خون شما را تنظیم و کاهش می دهد اما به بیماران دیابتی توصیه نمی شود.


2.کاهش فشار خون


این رژیم به دلیل اینکه شما برای لاغری خود تلاش می کنید و همان صورت بدن شما سالم می ماند. به همین دلیل بدن شما فشار خون شما را تنظیم می کند.


3.کاهش وزن


اصلی ترین کار رژیم لاغری 8 کیلو این است که بر روی کاهش وزن شما تاثیر می گذارد. رژیم های زیادی وجود دارد که به عنوان بهترین رژیم شناخته می شوند ولی با تحقیقاتی که انجام داده ایم رژیم لاغری 8 کیلو جزو بهترین و حتی بهترین رژیم غذایی شناخته می شود.


مضرات رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه


رژیم لاغری 8 کیلو مضرات کمی زیاد برای بدن انسان دارد و تمامیه مواردی که در زیر وجود دارد فقط در صورتی برای شما پیش می آید که ریز نکات را رعایت نکنید. 


1.    یبوست
2.    معده درد


یبوست 


در صورتی که شما مواد غذایی کمی مصرف کنید و معده شما به صورت مداوم گشنه باشد باعث می شود که غذا ها در روده شما مانده و باعث یبوست شما می شود.


معده درد


  رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه به این دلیل که شما برای رسیدن به لاغری معده شما بیشتر اوقات خالی است باعث معده درد می شود.

وعده های غذایی در رژیم لاغری 8 کیلو

در رژیم غذایی 8 کیلو در یک ماه تمام نکات و خواص این رژیم را برای شما گفتیم که می توانید با استفاده از این رژیم به تناسب اندام و وزن ایده آل خود برسید. اما مواد غذایی خاصی وجود دارد که می توانید در دوره این رژیم از این مواد غذایی در دوره رژیم 8 کیلویی استفاده کنید.


وعده صبحانه


در این دوره رژیم، شما چهار وعده غذایی دارید که این چهار وعده به صبحانه، ناهار، میان وعده و شام تقسیم می شود. مهمترین وعده در روز که باعث افزایش انرژی در کل روز می شود صبحانه است. اگر صبحانه کامل مصرف کنید در روز به بهترین شکل کار های روزمره خود را انجام می دهید. در وعده صبحانه این رژیم مواد غذایی که استفاده شده شامل موارد زیر است:


1.    نان و پنیر
2.    ترکیب جو دوسر 
3.    کوکتل
4.    چای با عسل
5.    تخم مرغ سرخ شده 
6.    نان سبوس دارد
7.    شیر کم چرب


وعده ناهار


وعده بعدی که تاثیر زیادی بر روی کاهش وزن و تناسب اندام شما در رژیم لاغری 8 کیلویی دارد وعده ناهار است. وعده ناهار یکی از وعده های مهم غذایی در این رژیم است و در بیشتر اوقات این مواد گفته شده را مصرف کنید. 


•    سینه مرغ کبابی
•    سیب زمینی آب پز
•    سالاد سزار 
•    املت تخم مرغ 

 

میان وعده


مردم دنیا بیشتر رژیم هایی که می گیرد در دوره رژیم خود بیشتر گرسنگی می کشند که به لاغری برسند. اما رژیم لاغری 8 کیلو برای تناسب اندام شما به بدن شما آسیب زیادی نمی زند و نمی گذارد که شما گشنگی بکشید چون این رژیم دارای میان وعده های مناسب است.

 


•    استفاده از دمنوش های لاغری مانند چای سبز، چای ماسالا و...
•    استفاده از انواع آجیل ها مثل بادام هندی، فندق و ...
•    استفاده از بیشتر میوه ها مثل سیب، هویج و...


وعده شام


بعد وعده غذایی صبحانه مهمترین وعده غذایی در روز شما وعده شام است. چون شام یک وعده غذایی است که بعد آن یک خواب بلند مدت را تجربه می کنید و اگر یک وعده مناسب مصرف نکنید، معده و روده شما به مشکلات متعدی بر می خورد.


•    عدسی
•    گوشت سفید و قرمز
•    سوپ مرغ
•    سینه مرغ پخته شده 
•    سالاد سزار

 

نتیجه گیری

پس در نظر داشته باشید که رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه می تواند شما را به کاهش وزن و تناسب اندام برساند و علاوه بر آن شما بعد از پایان رژیم می توانید یک زندگی بدون استفاده از مواده غذایی که به بدن ضربه می زند را شروع کنید. اما از گرفتن طولانی مدت رژیم جددا خودداری کنید. چون اسیب های جبران ناپذیری میتواند به بدن بزند.

نظرات همراهان مهسا آنلاین

زهرا قربانی
۱۴۰۲/۱۲/۰۱

من از این رژیم ۸ کیلو در یک ماه استفاده کردم و جواب گرفتم آیا از رژیم های دیگری می توان در این رژیم استفاده کرد؟

مهساآنلاین : بله میتوانید، استفاده از رژیم‌های مختلف بستگی به شرایط شخصی و هدف موردنظر دارد. از تنوع در رژیم غذایی، کنترل اندازه و تعداد وعده‌های غذایی، مصرف آب کافی، ورزش منظم، و خواب کافی برای بهبود سلامتی و کاهش وزن بهره ببرید. اما حتما بامتخصص تغذیه مشورت بگیرید.


ارسال نظر