قرص لاغری ردوکسا چیست؟

۰ نظر - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴

لاغری و کاهش وزن از زمان های گذشته همیشه یکی از دغدغه های اصلی انسان ها است از این سو افراد همواره به دنبال روش های مختلفی بودند تا از شر چربی های اضافه خود راحت شوند و به تناسب اندام برسند. قرص های لاغری یکی از معدود روش هایی است که افراد با استفاده از آنها می توانند در کوتاه ترین زمان به وزن دلخواه خود برسانند، اما بعضی از این قرص ها به دلیل شیمیایی یودن باعث شده است تا افراد کمتری به سراغ قرص های لاغری بروند، اما لازم به ذکر است که علاوه بر قرص های شیمیایی قرص های گیاهی بسیاری نیز وجود دارند که آسیبی به بدن نمی رسانند. یکی از این قرص های گیاهی قرص لاغری ردوکسا است که با ترکیبات گیاهی خود می تواند سوخت و ساز شما را افزایش دهد و اشتهای اضافه و کاذب شما را از بین ببرد و به بهبود سلامتی شما کمک کند. با ما در این مقاله از مهسا آنلاین همراه باشید تا اطلاعاتی کامل نسبت به خواص، مضرات و نحوه کارکرد قزص ردوکسا در بدن و... بپردازیم.

قرص لاغری ردوکسا

قرص لاغری ردوکسا چیست؟

قرص لاغری ردوکسا نوتراکس (Nutrax Reduxa) قرصی لاغری گیاهی است که دارای مراتریم بوده و ازعصاره دو گیاه طبیعی بدست می آید. این قرص لاغری می تواند اشتها و تمایل به زیاده روی در مصرف غذا را به شدت کاهش دهد و با بالا بردن متابولیسم می تواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش وزن و چربی های اضافه بدن بگذارد.

قرص ردوکسا شامل چه مواد طبیعی می شود؟

قرص ردوکسا دارای ماده ای طبیعی به نام مراتریم است. مراتریم یک مکمل طبیعی است که از زمان گذشته از آن در قرص های لاغری استفاده می کردند؛ به دلیل اینکه این مکمل می تواند مانع جذب چربی های اضافه در بدن شود و به کنترل اشتهای  کمک  کند. مراتریم ازعصاره پوسته گارسینیا منگوستانا و گل اسفرانتوس ایندیکوس بدست می آید که دو گیاه پر خواص برای لاغری هستند البته از این دو گیاه شناخته شده فقط برای لاغری استفاده نمی کنند زیرا علاوه بر تاثیری که بر روی لاغری دارند یک ضد التهاب و تنظیم کننده طبیعی قند خون نیز می باشند و از آنها  در طب های سنتی استفاده می کردند.

قرص لاغری ردوکسا چگونه باعث لاغری می شود؟

قرص ردوکسا با مواد طبیعی موجود در خود باعث می شود تا افراد اشتهای کاذب خود را از دست بدهند و به مرور زمان از بروز احساس گرسنگی جلوگیری کند. همچنین این قرص می تواند متابولیسم شما  را بالا ببرد و چربی های اضافه شما را آب کند. لازم به ذکر است که قرص لاغری ردوکسا علاوه بر کاهش وزن می تواند نحوه ذخیره شدن چربی ها در بدن را تغییر دهد ومانع تکثیر های سلول های چربی در بدن شود به صورتی که بدن فرد درصد کمتری از چربی های مصرفی خود را جذب و ذخیره می کند .

خواص و ویژگی های قرص ردوکسا در بدن چیست؟

قرص لاغری ردوکسا شامل فواید و ویژگی هایی است که آن را از بقیه قرص های لاغری متمایز می کند. قرص ردوکسا جزو معدود قرص هایی است که کاملا گیاهی و طبیعی است و از هیچ ماده شیمیایی در آن استفاده نشده است.  این قرص لاغری خواصی باورنکردنی بر روی سلامتی بدن دارد که به لاغری نیز کمک شایانی می کند.

 برخی از خواص و ویژگی های قرص لاغری ردوکسا شامل موارد زیر می شود:


•    کمک به تنظیم و کاهش وزن
•    جلوگیری و کاهش میزان ذخیره چربی
•    دارا بودن مواد طبیعی و گیاهی
•    نداشتن هر گونه شیرین کننده و نگه دارنده مصنوعی
•    فاقد هرگونه ماده حساسیت زا از جمله شیر، تخم مرغ و سویا
•    فاقد موادی هر ماده غیر ضروری مانند نشاسته ای مانند گندم و گلوتن
•    کاهش میزان اشتها در طول روز

ارسال نظر